22

جام جهانی ساندا در چین/ الهه و شهربانو منصوریان و فریناز نذیری طلایی شدند

  • کد خبر : 13688
  • 06 آبان 1397 - 12:43
جام جهانی ساندا در چین/ الهه و شهربانو منصوریان و فریناز نذیری طلایی شدند

دختران ووشوکار ایران در جام جهانی ساندا در چین به مدال طلا دست یافتند. در این مسابقات ، رقابت در هر وزن یک مسابقه ۴ جانبه با حضور برترین های هر قاره بود و نمایندگان ایران با شکست دادن حریفان خود قهرمان شدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مسابقات جام جهانی ساندا با ۳ مدال طلا برای هر ۳ ووشوکار دختر ایران همراه بود. موفقیت الهه منصوریان و شهربانو منصوریان قابل پیش بینی بود اما فریناز نذیری نیز در نخستین تجربه رسمی برون مرزی اش طلا گرفت و شایستگی هایش را نشان داد.

جام جهانی ساندا مسابقاتی متفاوت با رقابت های ووشو قهرمانی جهان است و به نوعی نفرات برتر مسابقات قهرمانی جهان برای جام جهانی کسب سهمیه می کنند. در هر وزن ۴ ساندا کار برتر قاره ها حضور داشتند.

شهربانو منصوریان در وزن ۶۵ کیلوگرم اولین طلایی ایران بود. منصوريان که پیش از این برابر «عطيه لويزا» از الجزاير به پیروزی دست یافته بود در مبارزه دوم به مصاف دوی کیشام از هند رفت و این حریف را با اقتداربا شکست مواجه کرد و  نخستین مدال طلای تیم ووشوی ایران در این مسابقات را به دست آورد.

در وزن ۵۲ کيلوگرم بانوان «الهه منصوريان» که روز گذشته برابر ادينا پرادو از برزيل به پیروزی دست یافته بود در دومین مبارزه خود به مصاف یاسمین سیدی از الجزایر رفت و در همان راند نخست مدال طلا را از آن خود کرد.

فریناز نذیری در فینال وزن ۷۵ کیلوگرم برابر سارا محمد صاحب مدال برنز جهان از مصر به برتری دست پیدا کرد و به مدال طلا رسید. نذیری در مسابقه نخست نیز نایب قهرمان جهان از روسیه را مغلوب کرده بود. لیلا بندانی هدایت تیم اعزامی ایران به جام جهانی ساندا را بر عهده داشت.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=13688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.