14

ریزش دوباره و تکرار انصراف ها ؛ لیگ والیبال بانوان 5 تیمه شد

  • کد خبر : 14262
  • 15 آبان 1397 - 18:28
ریزش دوباره و تکرار انصراف ها ؛ لیگ والیبال بانوان 5 تیمه شد

با کنار گذاشته شدن ۲ تیم از جدول لیگ برتر والیبال بانوان ، تعداد تیم های حاضر در فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان به ۵ تیم رسید. تیم های توپکای بابلسر و نشاط مهر فارس نتوانستند به موقع مدارک خود را برای حضور در لیگ برتر ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ لیگ برتر والیبال بانوان در حالی به زودی آغاز می شود که امروز تعداد تیم های حاضر در لیگ باز هم کاهش یافت و به ۵ تیم رسید. بدین ترتیب اگر فدراسیون والیبال نمی توانست تیم ملی امید را وارد لیگ کند آن گاه مجبور به برگزاری یک رقابت ۴ جانبه می شد.

لیگ برتر والیبال بانوان ابتدا قرار بود با تعدادی تیمی حوالی ۱۰ تیم برگزار شود اما واضح بود که شرایط در میدان عمل با گفته ها تفاوت دارد. وقتی پای عمل رسید لیگ برتر ۸ تیمی شده بود اما همین لیگ ۸ تیمی ابتدا شهرداری مشهد را از دست داد و امروز نوبت به نشاط مهر فارس و توپکای بابلسر رسید.

اکنون لیگ برتر والیبال بانوان فقط ۵ تیم دارد و یکی از این ۵ تیم ، تیم ملی امید است که در جدول قرار گرفته است. فدراسیون والیبال شرکت مبنا تجارت کاسپین را مجاب کرد که حمایت مالی از تیم ملی امید را بر عهده بگیرد و ممکن است امیدها با همین نام وارد لیگ برتر شوند.

لیگ برتر والیبال قرار است از ۲۴ آبان آغاز شود و پیکان تهران ، نامی نو اصفهان ، ذوب آهن اصفهان ، تیم ملی امید و شهرداری سمنان تیم های حاضر در این مسابقات هستند. لیگی را تصور کنید که در هر هرفته آن فقط ۲ بازی برگزار می شود! عجیب است اما واقعیت دارد. برنامه قبلی اعلام شده لیگ نیز کان لم یکن تلقی می شود و فدراسیون والیبال به زودی برنامه جدیدی ارائه می کند.

بدین ترتیب فدراسیون والیبال در لیگی کوتاه ، مسابقاتی را طی ۱۰ هفته و فقط ۲۰ بازی سازماندهی خواهد کرد. هر تیم در این لیگ فرصت انجام فقط ۸ بازی را خواهد داشت. این موضوع ممکن است برای برندهایی مثل نامی نو و پیکان اتفاق جالبی نباشد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=14262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.