14

جمشیدی: پشتیبان تیم‌های بانوان ذوب آهن هستیم | در ذوب آهن اخلاق اولویت اول است

  • کد خبر : 28040
  • 15 شهریور 1398 - 10:08
جمشیدی: پشتیبان تیم‌های بانوان ذوب آهن هستیم | در ذوب آهن اخلاق اولویت اول است

عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان با تاکید بر این که هیئت مدیره پشتیبان تیم‌های بانوان ذوب آهن است تاکید کرد در ذوب آهن اخلاق اولویت اول است و پیش از کسب جام و موفقیت در میدان، اهمیت دارد.

احمد جمشیدی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد حفظ تیم فوتبال بانوان ذوب آهن توسط این باشگاه در لیگ برتر فوتبال زنان اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن در چند رشته در لیگ‌های زنان کشور تیمداری می‌کند و نظر هیئت مدیره باشگاه این بود که تیم‌های ما در بخش بانوان حفظ شوند و هیچ یک از تیم‌ها آسیبی نبینند.

وی افزود: با نظر مثبت هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی ذوب آهن مقرر شد تیم فوتبال بانوان به کار خود در لیگ برتر ادامه دهد البته توصیه‌هایی نیز در این خصوص وجود داشت به طوری که ذوب آهن باید در زمینه اخلاق الگو باشد و تیم فوتبال زنان ما نیز به تبعیت از این موضوع باید در مسیر نمایش ذوب آهن به عنوان تیمی ریشه دار و دارای شخصیتی اخلاقی و فرهنگی گام بردارد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان این که قهرمانی را تحت هر شرایطی و به هر قیمتی نمی‌خواهیم گفت: در ذوب آهن اخلاق اولویت اول است و از همه تیم‌های باشگاه ذوب آهن این انتظار می‌رود که پیش از کسب جام و موفقیت در میدان، اخلاق و منش پهلوانی را در دستور کار خود قرار دهند و این موضوع، در رأس اهداف و اولویت‌های هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن قرار دارد.

جمشیدی ادامه داد: ذوب آهن از روز شنبه برای بستن تیم فوتبال بانوان در راه حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان وارد عمل خواهد شد. نگرانی خاصی وجود ندارد و باشگاه ذوب آهن از حضور قدرتمند تیم بانوان در لیگ حمایت می‌کند چنان که این حمایت از سایر تیم‌های بانوان ذوب آهن نیز وجود دارد.

 

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=28040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.