15

مرحله سوم انتخابی تیم ملی اسکیت/ درخشش نیلوفر مردانی ، منوچهری و رزاقی

  • کد خبر : 3032
  • 25 فروردین 1397 - 12:31
مرحله سوم انتخابی تیم ملی اسکیت/ درخشش نیلوفر مردانی ، منوچهری و رزاقی

مرحله سوم از دور انتخابی تیم های ملی اسکیت جوانان و بزرگسالان بانوان در تهران برگزار شد و نیلوفر مردانی با قهرمانی در 2 بخش عملکرد خوبی از خود بر جای گذشت و ملیکا راد منوچهری و شمیم رزاقی دیگر قهرمانان این مرحله بودند.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSports ؛ در سومین مرحله از مسابقات اسکیت بانوان انتخابی تیم ملی در رده های سنی جوانان و بزرگسالان ، شرکت کنندگان در مواد 20 هزار متر جمعی جوانان و بزرگسالان و هزار متر سرعت انفرادی جوانان و بزرگسالان با هم رقابت کردند.

در این رقابت ها که در آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد در ماده 20 هزار متر جمعی رده سنی جوانان ملیکا منوچهری از تهران با زمان ٥٢:٤٧:٥٥ ثانیه به مقام نخست رسید و لعیا دهقانی از اصفهان با زمان ٥٢:٤٩:٥٥ دوم شد و یگانه دخت جواهریان از اصفهان با زمان ٥٢:٤٩:٩٣ به مقام سوم رسید. مهشيد كيایی ، مریم جزینی و صدف بهرامی نفرات چهارم تا ششم این ماده بودند.

در ماده 20 هزار متر جمعی بزرگسالان مقام نخست به نیلوفر مردانی با زمان ٤٢:٢٩:٦٠ ثانیه رسید ، نهال مقدم رحمانی با زمان ٤٢:٢٩:٨٨ در جایگاه دوم ایستاد و زهرا مظفری با ثبت زمان ٤٢:٥٦:٨٥ سوم شد. درسا شهریاری و مهسا عبدالباقی چهارم و پنجم شدند.

در ماده 1000 متر سرعت انفرادی بزرگسالان ، نیلوفر مردانی پس از کسب عنوان نخست 2 هزار متر جمعی ، در این ماده هم قهرمان شد و نگین دادخواه و نهال مقدم رحمانی در رده های بعدی ایستادند. یکتا محسنی ، زهرا مظفری و درسا شهریاری نفرات چهارم تا ششم این ماده بودند.

در ماده هزار متر سرعت انفرادی جوانان ، قهرمانی به شمیم رزاقی از مارندران رسید ، نگین شیخی از خوزستان و ملیکا منوچهری راد از تهران دوم و سوم شدند. مهشید کیایی از تهران ، یگانه دخت جواهریان از اصفهان و مرجان تیموری از اصفهان در رده های چهارم تا ششوم قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=3032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ماده مسابقه 20هزار متر هست اشتباها نوشتید 2هزار
    —————
    ادمین: تصحیح شد. تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.