20

آنوشا مهدیان مدال برنز شطرنج نوجوانان جهان را کسب کرد

  • کد خبر : 30847
  • 21 مهر 1398 - 9:49
آنوشا مهدیان مدال برنز شطرنج نوجوانان جهان را کسب کرد

در مسابقات شطرنج رده‌های سنی جهان به میزبانی هند، آنوشا مهدیان مدال برنز شطرنج نوجوانان جهان را کسب کرد. طناز ازلی، وصال حامدی نیا و پرنیان قمی سایر دختران شطرنج باز ایران در این مسابقات بودند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس، پرونده مسابقات شطرنج رده‌های سنی جهان در هند شنبه ۲۰ مهر بسته شد و نوشا مهدیان مدال برنز شطرنج نوجوانان جهان را کسب کرد.

مهدیان در جدول نهایی رده سنی زیر ۱۶ سال، پس از لیا گاریفولینا از روسیه و نازرک نورگالی از قزاقستان در جایگاه سوم قرار گرفت. او با کسب ۸ امتیاز از ۱۱ بازی بالاتر از نمایندگان کانادا و جمهوری آذربایجان و نیز ۱۵ شطرج باز دیگر مدال برنز را از آن خود کرد.

مهدیان در آخرین دور این مسابقات یک بر صفر برابر آکشایا مومینی از هند به پیروزی رسید. پرنیان قمی دختر شطرنج باز ایران در رده سنی زیر ۱۴ سال نیز در این رقابت‌ها در رتبه چهاردهم قرار گرفت.

همچنین در رده سنی جوانان زیر ۱۸ سال، وصال حامدی نیا شطرنج باز اهل استان خراسان رضوی در رتبه بیست و نهم و طناز ازلی در رتبه سی‌ام قرار گرفتند. مسابقات قهرمانی رده‌های سنی مختلف جهان از ۹ مهرماه در شهر بمبئی هند آغاز شده بود و ۴۶۰ شطرنج‌باز از ۶۴ کشور در این مسابقات شرکت داشتند.

پرنیان قمی

وصال حامدی نیا

طناز ازلی

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=30847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.