18

جودو کاپ آزاد آسیا / مریم بربط و کسب مدال برنز

  • کد خبر : 3163
  • 27 فروردین 1397 - 9:11
جودو کاپ آزاد آسیا / مریم بربط و کسب مدال برنز

در ادامه رقابت های جودو کاپ آزاد آسیا در ازبکستان ، بانوان جودوکار کشورمان صاحب مدال شدند. مریم بربط تازه ترین مدال آور ایران است که در وزن منهای 70 کیلوگرم صاحب عنوان سوم شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، رقابتهای جودو کاپ آزاد آسیا در رده سنی جوانان در شرایطی با حضور ۱۷۲ جودوکار از ۷ کشور به میزبانی شهر تاشکند ازبکستان به پایان رسید که در روز پایانی این رقابتها تیم بانوان کشور به یک نشان برنز و یک عنوان پنجمی رسید.

 مریم بربط در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم پس از استراحت در گام نخست جودوکار ازبک را از پیش رو برداشت و در ادامه مغلوب دیگر نماینده کشور میزبان شد. بربط در جدول شانس مجدد با پیروزی برابر جودکار ازبکستان بر سکوی سوم ایستاد.

در وزن منهای ۶۳کیلوگرم مائده وفایی پس از استراحت با شکست برابر جودوکار کشور میزبان به جدول شانس مجدد راه یافت و در این مرحله با یک پیروزی و یک شکست به عنوان پنجمی رسید.

پیش از این شیوا جهانگیری توانسته بود در این مسابقات صاحب مدال نقره شود. صدف بیرانوند و زهرا آبرومند دو جودوکار کشورمان در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماندند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=3163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.