15
هر احتمالی وجود دارد!

سپاهان و لغو تیمداری در لیگ برتر فوتبال بانوان؟

  • کد خبر : 3471
  • 04 اردیبهشت 1397 - 15:04
فولاد مبارکه سپاهان در سال 96 برای اولین بار وارد فوتبال بانوان شد اما این باشگاه ممکن است برای سال 97 برنامه متفاوتی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” عملکرد ضعیف تیم فوتبال مردان سپاهان به عنوان گل سرسبد این باشگاه همه چیز را در سپاهان تحت تاثیر قرار داد.

سپاهان در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال مردان ، گزینه سقوط بود و بدترین دوران حیات خود را سپری کرد. دورانی سراسر استرس و فشار.

همین فشار و تمرکز برای حفظ تیم فوتبال مردان ، تمرکز باشگاه سپاهان را از سایر امور از جمله تیم های بانوان برداشته است. تیم فوتبال بانوان سپاهان نیز یکی از تیم هایی است که هنوز تکلیف خود را نمی داند.

حضور سپاهان در لیگ 97 در هاله ای از ابهام قرار دارد. همه چیز در جلسه هیئت مدیره سپاهان مطرح می شود و خبر بد این است که ممکن است دختران سپاهان قربانی شوند.

طی ماه های گذشته مسئولان مربوطه در سپاهان از حمایت از فوتبال بانوان سخن گفته اند اما قرار نیست این حمایت همیشگی باشد به خصوص این که سپاهان پس از تحویل گرفتن استخوان بندی تیم قهرمان یعنی آینده سازان میهن نجف آباد در لییگ برتر رتبه ای بهتر از چهارمی کسب نکرد.

شاید اگر سپاهان قهرمان یا نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان می شد هیئت مدیره سپاهان برای لغو تیمداری در فوتبال بانوان تحت فشار بیشتری از سوی افکار عمومی قرار می گرفتند اما چهارمی سپاهان شرایط را اندکی تغییر داده است.

سپاهان یکی از تیم های حرفه ای و خوش حساب لیگ برتر فوتبال بانوان است و تیمداری در فوتبال بانوان جنس آن ها را جور کرد.

آن ها تیمی کم هزینه در مقایسه با تیم مردان سپاهان هستند و حتی غیر قابل قیاس. بنا بر این لغو تیمداری در فوتبال بانوان کم لطفی و بی معرفتی در قبال دخترانی خواهد بود که با عشق و اعتماد به نفس همه چیزشان را پای فوتبال گذاشته اند.

امیدواریم در هیئت مدیره سپاهان حتی یک درصد هم به انصراف از تیمداری در فوتبال بانوان فکر نشود. از سپاهان انتظار داریم. هم ما و هم جامعه ورزش ایران. اصلا دلتان می آید این خنده ها (رجوع کنید به عکس فوق) نباشد؟

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=3471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.