14

سارا خادم الشریعه همچنان بانوی شماره 13 شطرنج زنان جهان

  • کد خبر : 41419
  • 12 بهمن 1398 - 14:10
سارا خادم الشریعه همچنان بانوی شماره 13 شطرنج زنان جهان

فدراسیون جهانی شطرنج دومین رنکینگ سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد که بر این اساس سارا خادم الشریعه همچنان بانوی شماره ۱۳ شطرنج زنان جهان است.

آی دبلیو اسپورتس – فدراسیون جهانی شطرنج برای دومین بار در سال ۲۰۲۰ رنکینگ برترین شطرنج بازان جهان را اعلام کرد که بر این اساس سارا خادم الشریعه دختر شاخص شطرنج ایران بدون تغییر نسبت به رده بندی قبل در رده سیزدهم قرار گرفته است.

سارا خادم الشریعه با ۲۴۹۴ واحد ریتینگ در رده سیزدهم برترین شطرنج بازان جهان در بخش استاندارد قرار دارد و در میان دختران ایرانی نفر اول است. مبینا علی نسب شطرنج باز جوان ایران نیز  با ۲۳۳۳ واحد ریتینگ در رده دوم قرار دارد و آتوسا پورکاشیان چهره باسابقه و مجرب ایران نیز با ۲۳۰۵و احد در جایگاه سوم قرار گرفته است..

دیگر ایرانیان حاضر در رنکینگ برترین های زنان جهان نیز به ترتیب شامل میترا حجازی پور، غزل حکیمی فرد، آناهیتا زاهدی فر، آنوشا مهدیان، مطهره اسدی، هانیه خلجی و طناز ازلی هستند.

این در حالی است که سارا خادم الشریعه چندی قبل اعلام کرد دیگر در مسابقات ملی شرکت نمی کند و میترا حجازی پور نیز در پی کشف حجاب در مسابقات جهانی روسیه از تیم ملی کنار گذاشته شد.

در بخش استاندارد رنکینگ بانوان، «هو یفان» با ۲۶۶۴ واحد همچنان صدرنشین است. «جو ونجون» با ۲۵۸۳ واحد ریتینگ در رده دوم قرار دارد و «هومپی کونرو» با ۲۵۸۰ واحد در رده سوم ایستاد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=41419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.