15

یادداشت مهسا افسانه : صبوری و دیگر هیچ

  • کد خبر : 43039
  • 22 اسفند 1398 - 15:55
یادداشت مهسا افسانه : صبوری و دیگر هیچ

حالا پس از کاراته وان دوبی، دستاورد من از لیگ جهانی نه یک حضور در جمع برترین‌ها بلکه آموختن صبوری است. صبر، عامل گذر از بحران است و چراغ امید برای رسیدن روزهای روشن…

مهسا افسانه – آی دبلیو اسپورتس : تجربه اول، همیشه تجربه‌ای ماندگار است. مدت طولانی در انتظار حضور در “پریمیر لیگ” بودم و این انتظار به زیبایی به سر آمد. شاید نتیجه صبری بود که برای پذیرش آن برگزیده شده بودم.

این، شاید چراغ راهی است برای رها نکردن و ادامه دادن. حضور در کاراته وان دوبی با همه مشکلاتی که پشت آن بود برایم به بهترین شکل پیش رفت. در یک قدمی مدال بودم و این نتیجه حاصل یک ماه و دو ماه تمرین نبود.

در پس نتیجه دوبی، بسیاری از اتفاقات، تمرینات، گریه‌ها و ناراحتی‌ها، نا امیدی‌های مقطعی، پشتکار و شروع دوباره نهفته است. زندگی دوباره از نو آغاز شده و دوباره تلاش و دوباره پیروز، و شکست.

حالا پس از دوبی، دستاورد من از لیگ جهانی نه یک حضور در جمع برترین‌ها بلکه آموختن صبوری است. صبر، عامل گذر از بحران است و چراغ امید برای رسیدن روزهای روشن. کاتای ایران در اوج مظلومیت حالا با همین عامل کلیدی می‌تواند روزهای زیباتری برای خانواده نجیبش داشته باشد.

مبارزه ادامه دارد. می‌خواهم در آینده در جمع بهترین‌ها باشم و می دانم که کسی برای آنها که جنگیدن را رها کرده‌اند کف نمی‌زند. برای خانواده کاتا موفقیت آرزو می‌کنم. تک تک آنها مثل من زحمت کشیده‌اند، گاهی با اتفاقات دردناک کنار آمده‌اند و همچنان آبرو و هویت کاتا در این سرزمین هستند.

ما در کنار هم معنا پیدا می‌کنیم. آینده کاتای ایران روشن است. آن قدر روشن که نام ایران را آن سوی مرزها بر زبان بیندازد. تردید دارید؟ به زودی اثبات خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=43039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.