18

سوال روز؛ صدف خادم کجاست؟

  • کد خبر : 43097
  • 24 اسفند 1398 - 11:24
سوال روز؛ صدف خادم کجاست؟

موج صدف خادم هم پس از مدت کوتاهی فروکش کرد و حالا ماه‌ها است هیچ خبری از بوکسور ایرانی که به دلیل مسابقه بدون حجابش خط شکنی کرد نیست.

آی دبلیو اسپورتس : صدف خادم را به یاد دارید؟ همان دختر بوکسوری که در فرانسه بی حجاب مسابقه داد و مسابقه اش زنده از شبکه ایران اینترنشنال پخش شد. سوال امروز این است : صدف خادم کجاست؟

قضیه مربوط به ۱۱ ماه قبل است و پس از چند روز ترند شدن صدف خادم در فضای مجازی به عنوان دختر بوکسور ایرانی و پرداختن ضمنی رسانه‌های عمدتاً فارسی زبان خارج از کشور به او، اکنون مدت‌ها است که خبری از صدف نیست.

پس از اینکه او در فرانسه در مسابقه‌ای با حضور وزیر ورزش فرانسه بوکسوری از کشور میزبان را شکست داد در برابر دوربین ظاهر شد و وعده دیدار در المپیک را داد.

وعده‌ای که واضح بود بیشتر حاصل جوگیری در آن شرایط بود و حضور یک بوکسور در المپیک، هزار و یک پیچ و خم دارد آن هم برای دختری ایرانی که مسابقه دادنش برای ایران یک موضوع است و تغییر تابعیتش در صورت نیاز، یک داستان پرپیچ و خم دیگر.

در هر صورت، موج صدف خادم هم پس از مدت کوتاهی فروکش کرد و حالا ماه‌ها است هیچ خبری از بوکسور ایرانی که به دلیل مسابقه بدون حجابش خط شکنی کرد نیست.

گفته می‌شود او به ایران بازنگشته است البته مربی او هم اعلام کرده بود که صدف خادم از اینکه به ایران بازگردد و تحت پیگرد قرار گیرد هراس دارد. موضوعی که البته هرگز تایید نشد. احتمالاً او از این شرایط برای دریافت تابعیت استفاده کرده است.

در آن زمان اقدام وی خودسرانه و بدون در نظر گرفتن ضوابط حضور ورزشکاران ایرانی در میادین بین المللی تلقی شده بود اما وزارت ورزش و جوانان یا فدراسیون بوکس اظهار نظری رسمی درباره او نداشتند.

این یادداشت در شماره اول “قهرمانان” نشریه دیجیتال ورزش زنان ایران نیز منتشر شده است

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=43097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.