16

در دوچرخه سواری سن مطرح نیست | خیز فرانک پرتو آذر برای پاریس 2024

  • کد خبر : 44586
  • 10 اردیبهشت 1399 - 12:26
در دوچرخه سواری سن مطرح نیست | خیز فرانک پرتو آذر برای پاریس 2024

ماموریت دوم در ۲۰۲۴ پاریس تعریف شده است. فرانک پرتو آذر پس از ناکامی در کسب سهمیه المپیک توکیو، برای پاریس می جنگد و در زمان المپیک بعدی او ۳۵ ساله است اما او می گوید سن مانعی برای حضورش در المپیک تابستانی نیست.

حامد اسماعیلی – پایگاه خبری ورزش زنان ایران : فرانک پرتوآذر ستاره بین المللی دوچرخه سواری کوهستان ایران حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را هدف بعدی خود قرار داده است. او در سال‌های اخیر در دوچرخه سواری ایران چهره شد و نکته جالب در مورد او این بود که در ۲۶ سالگی برای اولین بار به تیم ملی ملحق شد.

بدین ترتیب او تصمیمش را گرفت تا برای همیشه رکاب بزند و از زندگی پرفشار و پیچیده به عنوان یک دوچرخه سوار، هم لذت ببرد و هم با محدودیت‌های کنار بیاید.

رکابزن شیرازی بهمن سال ۹۸ توانست دومین مدال خود در مسابقات قهرمانی آسیا را به دست بیاورد و جایگاه خود را در جمع مشاهیر دوچرخه سواری ایران مستحکم‌تر کند اما او ۲ قلعه فتح نشده پیش روی خود می بیند.

یکی کسب مدال در بازی‌های آسیایی و دومی، حضور در المپیک. در مورد هدف اول، او ۲ سال دیگر در هانگ ژو چین این فرصت را به دست خواهد آورد. فراموش نکرده‌ایم تلخ کامی او در بازی‌های آسیایی جاکارتا را، جایی که پارگی زنجیر او را از کسب مدال دور کرد اما زمان سپری شده و فرانک حالا بی توجه به اتفاقات گذشته، می‌خواهد در هانگ ژو ۲۰۲۲ رویای کسب مدال در بازی‌های آسیایی را به تحقق برساند.

ماموریت دوم در ۲۰۲۴ پاریس تعریف شده است. فرانک پرتو آذر پس از ناکامی در کسب سهمیه المپیک توکیو، برای پاریس می جنگد و در زمان المپیک بعدی او ۳۵ ساله است. آیا ۳۵ سالگی مانعی برای حضورش در المپیک تابستانی است.

فرانک در گفتگوی زنده ویدئویی در صفحه اینستاگرام پایگاه خبری ورزش زنان ایران تاکید کرد که در دوچرخه سواری سن مطرح است و با افزایش سن، بدن برای فعالیت‌های هوازی آماده‌تر خواهد بود چنان که دوچرخه سواری کوهستان جهان قهرمانان بالای ۴۰ سال به خود دیده است.

با این وصف، فرانک تا سال‌ها دوچرخه سواری ایران را بابت در اختیار داشتن قهرمانی که به او افتخار کنیم بیمه می‌کند. البته که دیدن جوان‌های تازه وارد و الهام گرفته از فرانک، نیز خوشحال کننده خواهد بود.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی*انتشار ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت: ۰۸:۳۲

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=44586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.