18
هفته چهارم لیگ برتر بدمینتون بانوان

پیروزی بزرگ میلاد تبریز در تهران | لبخند به قهرمانی

  • کد خبر : 50037
  • 10 مهر 1399 - 22:29
پیروزی بزرگ میلاد تبریز در تهران | لبخند به قهرمانی
در هفته چهارم لیگ برتر بدمینتون بانوان میلاد تبریز در مسابقه انفرادی سوم، آکادمی ایران زمین را در تهران زمین گیر کرد. این پیروزی میلاد را به صدر برد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتسرسانه دختران قهرمان ایران؛ چهارمین هفته از لیگ برتر بدمینتون بانوان امروز برگزار شد و در مهم‌ترین بازی نیم فصل در سالن شهید شیرودی تهران، میلاد تبریز در یک بازی فشرده و نزدیک 3 بر 2 آکادمی ایران زمین را شکست داد.

در مسابقه انفرادی اول، ثریا آقایی آغازگر همیشگی مسابقات میلاد، در مسابقه برابر حریف جویای نامش کیانا آربونی بدون این که به مشکلی برخورد کند پیروز شد. پیروزی او با امتیازات مشابه 21 بر 10 در هر دو گیم به دست آمد و آغازی آرام اما نه بی اثر، برای طوفان در پیش بود.

مسابقه یک نفره دوم، یک جدال تمام عبار بود. رومینا تاجیک از میلاد تبریز در گیم اول 14 بر 21 به یگانه تفریشی باخت و در گیم دوم پیروزی 21 بر 19 او را در بازی نگه داشت اما گیم سوم، با برتری قاطع و یک طرفه 21 بر 8 تفریشی همراه شد.

در مسابقه دو نفره اول، ثریا آقایی و نسیم صفایی برابر تیم دوبل نازنین زمانی و یگانه تفریشی به زمین سخت رسیدند. تجارب ثریا برای پیروزی بر جوان‌های آن طرف زمین کافی نبود. ترکیب آقایی – صفایی 21 بر 15 و 21 بر 18 برابر نمایندگان میزبان مغلوب شدند.

در مسابقه دو نفره دوم، در وضعیتی حساس، برتری مهم و باارزش فاطمه مونس خواه و فاطمه بابایی میلاد تبریز را از شکست نجات داد آن هم در شرایطی که این دو باید برابر ساره امینیان و نرگس افشاری به میدان می‌رفتند.

شکست 14 بر 21 در گیم اول آکادمی ایران زمین را به پیروزی نزدیک کرد اما نمایش ناامید کننده امینیان و افشاری در گیم دوم، مونس خواه و بابایی را از نظر انگیزشی در موقعیت غالب قرار داد.

این اتفاق در بدترین زمان ممکن برای آکادمی ایران زمین رخ داد و بهای آن، پشیمانی در پایان مسابقه بود. آن‌ها در گیم سوم 18 بر 21 به فاطمه مونس خواه و فاطمه بابایی باختند و همه چیز مساوی شد تا بازی سوم انفرادی تعیین کننده تیم برنده باشد.

نسیم صفایی در گام آخر کار پیام آور پیروزی برای میلاد تبریز شد. نازنین زمانی نتوانست رقیب سرسختی برای نسیم باشد. او انرژی کافی برای این بازی نداشت و 21 بر 12 و 21 بر 9 مغلوب نسیم صفایی شد. آکادمی ایران زمین پس از این که فرصت برد را در مسابقه دوبل دوم از دست داد در سینگل سوم، فاقد توان مبارزه برای پیروزی بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=50037
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.