10

مجوز حضور زنان در بازی ایران و پرتغال در ورزشگاه آزادى صادر شد

  • کد خبر : 6046
  • 03 تیر 1397 - 12:13
مجوز حضور زنان در بازی ایران و پرتغال در ورزشگاه آزادى صادر شد

جواز حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای تماشای ویدئویی بازی ایران و پرتغال صادر شد و خانواده ها می توانند در کنارهم و در ورزشگاه آزادی بازی ایران و پرتغال را به نظاره بنشینند.

به گزارش IWSports ؛ ديدار تيم هاى ايران و پرتغال براي علاقه مندان به ورزش و خانواده هاى آنها در ورزشگاه بزرگ آزادى به نمايش در مى آيد و دیگر مشکلی در زمینه جواز ورود زنان به ورزشگاه آزادی برای تماشای ویدئویی بازی وجود ندارد.

با پیگیرى هاى به عمل آمده، ناصر محمودی فر مدیر مجموعه ورزشى آزادى اعلام کرد: .مجوز نمایش بازی ایران و پرتغال در ورزشگاه یکصد هزار نفرى آزادى صادر شد و علاقه مندان به ورزش مى توانند همراه اعضاى خانواده خود این بازی را از روى سکوی تماشاگران مشاهده کنند.

بر همین اساس درب غربى مجموعه ورزشى آزادى از ساعت ١٩:٣٠ به روى علاقه مندان باز مى شود و آنها مى توانند در مجموعه حضور یابند.

به مانند بازی ایران و اسپانیا یک نمایشگر بزرگ به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در قسمت روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی کار گذاشته خواهد شد تا تماشاگران از طبقه اول و دوم ضلع غربی ورزشگاه، تماشاگر بازی باشند.

البته مشکلات فنی این نمایشگر بزرگ برطرف شده و تماشاگران با کیفیت مناسب نظاره گر بازی ایران و پرتغال خواهند بود. در پایان یادآورى می شود که بلیت فروشى این مسابقه به مانند دیدار قبلی اینترنتى و از طریق وب سایت سینما تیکت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=6046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.