17

کیمیا علیزاده پرچمدار ایران در بازی های آسیایی ؛ علمدار ایران رنج کشیده ما

  • کد خبر : 6444
  • 16 تیر 1397 - 17:24
کیمیا علیزاده پرچمدار ایران در بازی های آسیایی ؛ علمدار ایران رنج کشیده ما

کیمیا علیزاده ستاره تکواندوی زنان ایران در تازه ترین افتخار خود ، مسئولیت پرچمداری ایران در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را بر عهده خواهد داشت. سپردن پرچم سه رنگ به کیمیا افتخار تازه ای برای اوست و به نظر می رسد این فرصت در بهترین زمان به او داده شده. فرصتی در مسیر جاودانگی.

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس: هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در نهایت تصمیم گرفت پرچمداری ایران در بازی های آسیایی جاکارتا را به کیمیا علیزاده ستاره المپیکی تکواندوی ایران بسپارد. الهه احمدی و احسان حدادی دیگر گزیته های کمیته اجرایی بودند.

کیمیا علیزاده پس از کسب مدال تاریخی خود در المپیک 2016 ریو و سپس درخشش در مسابقات قهرمانی جهان روزگار پر افت و خیزی داشته است. آسیب دیدگی شدید وی ، کیمیا را از شرایط آرمانی دور کرد و ستاره جوان را در شرایط پیچیده ای قرار داد.

در این شرایط ، مدالیست جوان مجبور بود ماه های متمادی با انبوهی از فشارها زندگی کند. دامنه آسیب دیدگی به مسابقات قهرمانی آسیا رسید و کیمیا با وجود این که به طور کامل بهبود نیافته بود اما در مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام شرکت کرد و برنز گرفت.

در آستانه بازی های آسیایی که میدانی برای بازگشت کیمیا علیزاده به اوج مجسوب می شود ، سپردن پرچمداری بازی های آسیایی به وی می تواند علاوه بر این که به عنوان یک افتخار بزرگ در زندگی او و حیات ورزش ایران ثبت می شود ؛ روحیه جنگجویانه اش را برای طلایی شدن در جاکارتا تقویت کند.

کیمیا در ماه های گذشته ، آشکارا با دست اندازهای زیادی در مسیر زندگی ورزشی اش روبرو بوده است اما همه ما به این اعتقاد داریم که کیمیا تا چه اندازه از نظر روحی قدرتمند و شکست ناپذیر و سوای آن چه از او به عنوان یک ورزشکار موفق می شناسیم، انسانی دوست داشتنی و شایسته است.

به عبارت دیگر ، امروز همه ما می توانیم خوشحال باشیم که پرچم سه رنگ وطن را به دست یکی از شایسته ترین دختران ایران زمین می سپاریم. به پرچمدار ایران در بازی های آسیایی یا المپیک ، نه مدال می دهند و نه پاداشی ، اما این افتخار بزرگی برای کیمیاست که علمدار سپاهی است که برای بلند آوازه کردن نام ایران رنج کشیده ما به جاکارتا می رود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=6444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.