8
هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال زنان

شهرداری ملایر به یک قدمی صدر جدول رسید

  • کد خبر : 80818
  • 08 اردیبهشت 1401 - 13:27
شهرداری ملایر به یک قدمی صدر جدول رسید
شهرداری ملایر با پیروزی بر شهید شاملی کازرون در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال زنان به یک قدمی صدر جدول رسید و به روند موفق خود ادامه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال زنان شامگاه چهارشنبه به انجام رسید و شهرداری ملایر با پیروزی بر شهید شاملی کازرون به رده دوم جدول صعود کرد.

شهرداری ملایر که فصل موفقی را سپری کرده دیشب در تهران در جدال با تیم غول کش شهید شاملی کازرون، تیم برتر بود و 27 بر 22 به پیروزی رسید.

این برد در ادامه روزهای خوش شهرداری ملایر، این تیم را 18 امتیازی کرد و به رده دوم جدول لیگ برتر هندبال زنان رساند. آنها با تیم صدرنشین سپاهان هم امتیاز هستند.

ملایر این فرصت را دارد که با پیروزی در بازی رودررو برابر سپاهان اصفهان بتواند مرحله گروهی لیگ هندبال بانوان را با صدرنشینی به پایان برساند.

همچنین تیم شهید شاملی کازرون پس از نتایج درخشان هفته های اخیر ، با این شکست شانس حضور در بین 4 تیم بالای جدول را از دست داد و در رده پنجم قرار گرفت.

هشت تیم در لیگ برتر هندبال بانوان حضور دارند. رقابت در لیگ 1400-01 بین تیم های حاضر، فراتر از حد انتظار و نتایج، غیرقابل پیش بینی بوده است.

شهرداری ملایر برای اولین بار است که حضور در لیگ برتر هندبال زنان را تجربه می کند اما سالی رویایی را سپری کرده است.

در سایر بازیهای هفته دوازدهم کات شاهرود و سنگ آهن بافق به تساوی 25 بر 25 رضایت دادند، سپاهان 24 بر 18 تاسیسات دریایی را برد و یکتا افروز البرز 29 بر 19 از سد آتریسا گذشت.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=80818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.