11
دوومیدانی باشگاه‌های کشور | ماده ۴۰۰ متر با مانع

قهرمانی شهلا محمودی و عملکرد جذاب نازنین عیدیان

  • کد خبر : 83207
  • 25 تیر 1401 - 19:41
قهرمانی شهلا محمودی و عملکرد جذاب نازنین عیدیان
مرحله نخست مسابقات دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور در ماده ۴۰۰ متر با مانع با قهرمانی شهلا محمودی و رکورد جذاب نازنین عیدیان همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” روز دوم و پایانی مرحله نخست مسابقات دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور برگزار شد و در ماده ۴۰۰ متر با مانع، قهرمانی به شهلا محمودی رسید.

دونده خوشنام قزوینی امروز نیز با زمان یک دقیقه و یک ثانیه و ۵۲ صدم ثانیه بهترین عملکرد را داشت و چادرملو اردکان را در صدر نشاند.

با این حال، نازنین فاطمه عیدیان دونده نوجوان تیم آکادمی گل گهر سیرجان امروز با فاصله کمی نسبت به محمودی دوم شد و رکورد او نویدبخش تولد یک ستاره تازه بود.

او در مسابقه امروز یک دقیقه و ۲ ثانیه و ۳۱ صدم ثانیه دوید که ۷۹ صدم ثانیه با شهلا محمودی صدرنشین فاصله داشت. این یک واقعیت است که عیدیان جوان احتمالاً به زودی قدم جای پای بزرگان خواهد گذاشت.

رتبه سوم مسابقه ۴۰۰ متر مانع نیز به ثمین جعفرزاده از چادرملو اردکان اختصاص یافت. جعفرزاده زمان یک دقیقه و ۳ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه را ثبت کرد.

در این رقابت فائزه طباطبایی و زینب غفاری چهارم و پنجم شدند. مسابقات دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور طی سه مرحله برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=83207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.