5
وزنه برداری قهرمانی آسیا در بحرین

فاطمه یوسفی با رتبه پنجم آسیا به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 86539
  • 24 مهر 1401 - 14:22
فاطمه یوسفی با رتبه پنجم آسیا به کار خود پایان داد
فاطمه یوسفی آخرین نماینده وزنه برداری زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا امروز در بحرین روی تخته رفت و با رتبه پنجم به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پرونده حضور تیم ملی وزنه برداری زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا امروز با رقابت فاطمه یوسفی در دسته سنگین وزن بسته شد.

فاطمه یوسفی امروز در منامه بحرین و در دسته 87+ کیلوگرم به رقابت با حریفان خود پرداخت اما مدالی کسب نکرد تا ایران به همان 3 مدال طلای الهام حسینی به کار خود در این مسابقات پایان دهد.

یوسفی در حرکت نخست یکضرب نتوانست وزنه 90 کیلویی را مهار کند اما در حرکت دوم یکضرب این وزنه را مهار کرد. وی در سومین حرکت نتوانست وزنه 93 کیلویی را بالای سر ببرد و بدین ترتیب، در حرکت یکضرب ششم شد.

در دوضرب، فاطمه یوسفی در نخستین حرکت 121، در دومین حرکت 128 و در سومین حرکت 131 کیلو را با موفقیت بالای سر برد و عملکردی درخشان در دوضرب داشت.

این عملکرد سبب شد فاطمه یوسفی در دوضرب و مجموع پنجم شود. یوسفی با سه حرکت صحیح در حرکت دوضرب، مجموع 221 کیلوگرم را ثبت کرد.

بدین ترتیب تیم ملی وزنه برداری زنان ایران به کار خود در بحرین پایان داد. حاصل این حضور ارتقا رکورد نزد اغلب وزنه برداران و کسب سه مدال طلا توسط الهام حسینی بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=86539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.