3
در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی سارایوو

دختران والیبال نشسته مغلوب اسلوونی شدند

  • کد خبر : 87030
  • 15 آبان 1401 - 8:36
دختران والیبال نشسته مغلوب اسلوونی شدند
تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی سارایوو برابر اسلوونی نیز تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان شنبه شب ۱۴ آبان با شکست تیم ملی زنان ایران برابر اسلوونی دنبال شد.

در ادامه این مسابقات در سارایوو بوسنی، تیم والیبال نشسته زنان به مصاف اسلوونی رفت و سه بر یک بازنده شد تا دومین باخت متوالی در این پیکارها را متحمل شود.

در این بازی ایران در ست نخست ۲۱‬ بر ۲۵‬ بازنده شد و در ست دوم در شرایطی که شانه به شانه حریف پیش رفت و می توانست برنده باشد در نهایت ۲۵‬ بر ۲۷‬ شکست خورد.

در سومین ست، دختران ایرانی ۲۵‬ بر ۲۰‬ پیروز شدند اما اسلوونی با برتری ۲۵‬ بر ۱۶ در ست چهارم کار را تمام و نخستین برد خود در این مسابقات را پس از شکست برابر کانادا کسب کرد.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان در نخستین دیدار خود سه بر یک برابر ایالات متحده آمریکا بازنده شده بود. این تیم در سومین و آخرین مسابقه دور گروهی خود امشب به دیدار کانادا خواهد رفت.

معصومه زارعی، زهرا لطفی، ندا پنجه‌باشی، فاطمه جهانی، زینب ملکی، زهرا دانایی ، بتول خلیل‌زاده، فاطمه عباسی، نسرین فرهادی، طیبه جعفری، فرزانه حیدری و مهری فلاحی اعضای تیم والیبال نشسته ایران هستند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=87030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.