13

عامل قهرمانی بسکتبال غرب آسیا از زبان مژگان خدادادی : تجربه فیلیپین

  • کد خبر : 8780
  • 22 مرداد 1397 - 9:15
عامل قهرمانی بسکتبال غرب آسیا از زبان مژگان خدادادی : تجربه فیلیپین

مژگان خدادادی عضو تیم بسکتبال سه نفره ایران پس از قهرمانی در آسیا گفت : حمایت شدیم و قهرمان شدیم

مژگان خدادادی در گفت وگو با آی دبلیو اسپورتس پس از قهرمانی در مسابقات بسکتبال 3 نفره غرب آسیا اظهار کرد : اتفاق بزرگی بود و از این بابت خیلی خوشحال هستیم،سالیان زیادی بود که شرایط شرکت در مسابقات نداشتیم اما این بار برای قهرمانی هم قسم بودیم و عزم مان را جزم کرده بودیم برای قهرمانی تا پس از چند سال حقمان را بگیریم.

او اضافه کرد : تمرینات خوبی داشتیم و از آقای کسایی، خانم بیک لیک لی و خانم کاکاوندپور تشکر می کنم که امکانات و فضای خوبی برای تمرینات ما فراهم کردند. با آرامش تمرین کردیم و در مسابقات به حقمان رسیدیم

وی ادامه داد : مسابقات سطح بالایی داشت و تیم های شرکت کننده کیفیت خوبی داشتند،سوریه و لبنان تیم های خوبی هستند و اکثر نفرات آنها در اروپا بازی می کنند و از تجربیات خوبی دارند و سطح بازی آنها با ما متفاوت است،با توجه به این شرایط در رقابت های جام جهانی تجربه خوبی کسب کردیم که در این رقابتها تجربه فیلیپین به کمک ما آمد،دیدار اول مقابل سوریه را واگذار کردیم و در دیدار بعد با آنالیز هایی که انجام دادیم موفق به شکست این تیم شدیم.

خدادادی با اشاره به اهمیت این قهرمانی عنوان کرد : اتفاق بزرگی بود و خواستیم و توانستیم،ما راه را برای حضور جوانان هموار کردیم،امیدوارم مسئولان این قهرمانی را دست کم نگیرند و همچنان به حمایت از بسکتبال بانوان ادامه دهند،قطعا با حمایت بیشتر می توانیم در مسابقات بین المللی بیشتری شرکت کنیم و تجربیات خوبی کسب کنیم.

یاری در خصوص مسابقات پیش رو گفت : بازی های آسیایی را در پیش داریم و امیدوارم درخشش ما ادامه داشته باشد،تمرینات مان را با قوت و محکم تر از قبل انجام می دهیم،قهرمانی ما اتفاق بزرگی بود اما در آینده رقابت های مهم تر و بزرگتری در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم با پشتکار و تلاش مضاعف حقمان را بگیریم

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=8780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.