18

مریم صامت و اهداف جاکارتا: حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا

  • کد خبر : 8798
  • 22 مرداد 1397 - 17:58
مریم صامت و اهداف جاکارتا: حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا

مریم صامت ملی پوش تیم ملی پنگ پنگ بانوان و اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا می گوید حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا عملکردی ایده آل برای تیم ملی خواهد بود.

مریم صامت پینگ پنگ باز اعزامی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا در گفت وگو با “آی دبلیو اسپورتس”؛ گفت: اردوی پایانی و متصل به اعزام ت ملی تنیس روی میز میاز 5 مرداد آغاز شد و خوشبختانه روند خوبی داریم و تمرینات با شرایط مناسبی پیش می رود.  خوشبختانه در اردوها نیز همه چیز خوب بود و باید از فدراسیون و مربی تیم هم به این خاطر، تشکر کنم.

او درباره شرایط تیم ملی تنیس روی میز گفت: تقریبا در حال حاضر همه در شرایط مسابقه هستند و آمادگی خوبی دارند. امیدوارم 29 مرداد که اعزام تیم ملی به اندونزی است همه در اوج آمادگی باشند و با بهترین شرایط راهی بازی ها شویم.

صامت درباره پیش بینی خود از بازی های نیز گفت: می خواهیم در جمع هشت تیم برتر باشیم. در آسیا برترین های جهان هم حاضر هستند و این کار را دشوار می کند. چین، ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، هنگ کنگ، چین تایپه و هند از مهم ترین حریفان ما به شمار می آیند.

مریم صامت درباره هدف شخصی اش در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: به دنبال این هستم که بهترین بازی خودم را ارائه بدهم؛ به گونه ای که خودم از آن رضایت داشته باشم اما بابت حضور در جاکارتا ذوق زده نیستم. این بازی ها برایم به مانند مسابقه های جهانی یا قهرمانی آسیا است.

او در پایان گفت: اولین بار است که به بازی های آسیایی می روم. در دوره گذشته این بازی ها انتخاب شدم اما تیم به رقابت ها اعزام نشد به همین دلیل در اینچئون غایب بودم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=8798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.