14

مهسا جاور در آستانه جاکارتا: چینی ها کمپ های مجهز دارند و ما غیرت

  • کد خبر : 8804
  • 23 مرداد 1397 - 10:30
مهسا جاور در آستانه جاکارتا:  چینی ها کمپ های مجهز دارند و ما غیرت

ملی پوش قایقرانی ایران اعزامی به بازی های آسیایی گفت: امیدوارم کاروان ایران در بازی های اسیایی موفق باشد چرا که جامعه و مردم ما به شادی حاصل از موفقیت های ما نیاز دارند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس”؛ مهسا جاور ملی‌پوش روئینگ بانوان در آستانه آغاز بازی‌های آسیایی با اعلام رضایت از شرایط خود گفت: تمرینات را مطابق برنامه مربیان انجام دادیم و کاملا مهیای حضور در رقابت هستیم. بازی‌های آسیایی نسبت به همه مسابقه ها متفاوت است و کار سختی پیش‌رو داریم. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم اما رقبا هم مثل ما تلاش کردند و باید ببینیم در بازی‌ها چه پیش می‌آید.

او  پاروزنان شرق آسیا را رقبای اصلی خود دانست و گفت: چین به عنوان یکی از کشورهای صاحب نام روئینگ حرف اول را در سطح آسیا می‌زند. وضعیت آن‌ها کاملا متفاوت از ما است. در حالی که ما در سراسر ایران حتی یک پیست استاندارد روئینگ نداریم، چینی‌ها در هر استان و شهر خود چندین کمپ مجهز این رشته را دارند. می‌توانم بگویم که بچه‌های ما تنها با غیرت و از جان مایه گذاشتن در مقابل چینی‌ها افتخار کسب می‌کنند. به جز چین پاروزنان هنگ‌گنک، چین تایپه، ژاپن و اخیرا ازبکستان و قزاقستان رقبای ما در سطح آسیا هستند که با اطلاعاتی که داریم اردوهای خوبی داشتند و کار سختی مقابل آن‌ها پیش رو خواهیم داشت.

جاور در خصوص اردوهای روئینگ در چین و تاثیرش بر میزان آمادگی تیم گفت: به هر حال ما پیست استاندارد روئینگ نداریم و در ایران یا باید پشت سدها تمرین کنیم و یا اردوی خارجی داشته باشیم. برای اردو، چین یکی از بهترین کشورهاست و پیش از بازی‌ها نیز چون شرایط آب‌و‌هوایی مشابه اندونزی دارد، مناسب است. ما ٢ نوبت در چین اردو داشتیم. در زمستان اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم اما اردوی تابستانی چند روزی به دلیل اینکه قایق در اختیارمان نگذاشتند، تمرین را از دست دادیم. قرار بود یک اردوی دیگر نیز داشته باشیم که با صلاحدید مربی تمرینات را در میانه ادامه دادیم. در حال حاضر هم در پکن هستیم و به زودی به پالمبانگ اعزام می‌شویم.

او در پاسخ به این سوال که  «به عنوان یک بانوی ورزشکار، ورزش حرفه‌ای در زندگی شخصی‌ات تاثیر گذاشته؟» تاکید کرد: خوشبختانه همسر من ورزشکار کار حرفه‌ای است و ما شرایط هم را درک می‌کنیم و از ابتدا قرارمان بر این بوده که مشوق و پشتیبان هم باشیم. این همراهی کار را آسان تر کرده و کلا حمایت خانواده برای یک بانو در ورزش بسیار مهم است.

جاور در پایان گفت:  جامعه و مردم ما به شادی حاصل از این توفیق نیاز دارند و قطعا همه کاروان ورزشی ایران نهایت تلاش خود را برای اهتزاز پرچم ایران عزیز خواهند کرد. ضمت اینکه از مردم کشورم می‌خواهم با دعای خیر خود پشتیبان فرزندان غیور خود باشند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=8804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.