7
جودو به بازی‌های آسیایی هانگژو می‌رسد

بهاروندی : حضور ۱۰ تیم در لیگ جودو زنان غافلگیرکننده بود

  • کد خبر : 88780
  • 16 بهمن 1401 - 13:45
بهاروندی : حضور ۱۰ تیم در لیگ جودو زنان غافلگیرکننده بود
مریم بهاروندی نایب‌رییس فدراسیون جودو می‌گوید حضور ۱۰ تیم در لیگ جودو بانوان آن هم پس از هفت سال تعطیلی لیگ، او را غافلگیر کرده است.

به گزارش افرا ورزش، لیگ جودو زنان پس از سال‌ها تعطیلی برگزار شد. مسابقاتی که مریم بهاروندی نایب‌رییس فدراسیون جودو می‌گوید که هفت سال در آن وقفه افتاده است.

این مسابقات با قهرمانی تیم پرهام لرستان پایان یافت. تیمی که بهاروندی آن را سر و سامان داد و تعدادی از ملی پوشان را نیز به این تیم آورد تا لیگ گرم و جذاب شود.

بهاروندی در گفتگو با افرا ورزش می‌گوید: صادقانه، انتظار حضور ۱۰ تیم در لیگی که سال‌ها برگزار نشده و جودو ایران هم در وضعیت تعلیق بود، نداشتیم. تیم‌ها از استان‌های مختلف، ما را غافلگیر کردند.

او می‌افزاید: لیگ جودو، فضایی برای ایجاد تحرک و نشاط در جودوی بانوان ایران است. این، کاری بود که باید انجام می‌دادیم و اطمینان دارم از سال آینده می‌توانیم تیم‌ها و اسپانسرهای بهتری در لیگمان داشته باشیم.

جودو-بانوان

مربی سابق تیم ملی که حالا مسئولیتی اجرایی دارد می‌گوید: ویژگی لیگ جودو بانوان، جوان بودن بخش اعظم جودوکاران تیم‌ها بود. با وجود این که این لیگ، لیگ بزرگسالان بود اما در عمل، هر تیم تقریباً دو مهره بزرگسال داشت. همین جوان‌ها هستند که سرمایه ما خواهند بود.

نایب‌رییس فدراسیون جودو در مورد قهرمانی پرهام لرستان می‌گوید: باشگاه پرهام در خرم‌آباد را خودم مدیریت می‌کنم. می‌خواستم که لیگ پویا باشد و تلاش کردم این باشگاه را با کمک همراهان خوبمان وارد لیگ کنیم و تنور لیگ گرم‌تر شود.

او می‌افزاید: مریم بربط جذب پرهام شد و فاطمه پورفریدونی و فاطمه کمالی از دیگر ملی پوشان پرهام بودند. از استان‌هایی نیرو جذب شد که ملی‌پوش نبودند اما می‌خواستم انگیزه آن استان‌ها برای کار بیشتر در جودو را بالا ببرم.

مریم بهاروندی با اشاره به برنامه تیم ملی جودو زنان برای بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: تعلیق جودو ایران 20 شهریور ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد و می‌توانیم در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم. تمرکز ما برای آماده‌سازی دختران جودو برای حضور در چین است.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=88780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.