4
بازی‌های آسیایی هانگژو

حذف زودهنگام مبینا حیدری در کاراته زنان

  • کد خبر : 94222
  • 13 مهر 1402 - 11:13
حذف زودهنگام مبینا حیدری در کاراته زنان
مبینا حیدری، کاراته کای جوان و پرامید ایران، حذفی زودهنگام در بازی‌های آسیایی هانگژو داشت و دست‌خالی، این رویداد را ترک کرد.

به گزارش افرا ورزش، بازی‌های آسیایی هانگژو امروز پنج شنبه سیزدهم مهر در رشته کاراته در بخش زنان ادامه یافت و مبینا حیدری کاراته کای ایرانی روی تاتامی رفت.

حیدری که مبارزه خود را در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم برگزار می‌کرد در به مصاف سیکو جورجیا زفانیا از اندونزی رفت و در یک بازی نزدیک ۴ بر ۵ مغلوب حریفش شد.

در این مسابقه امتیاز اول را زفانیا گرفت و در ادامه مبینا کار را به تساوی کشاند اما باز هم این زفانیا بود به امتیاز دوم رسید.

ایپون مبینا حیدری در فاصله یازده ثانیه به پایان بازی سبب شد حیدری ۴ بر ۲ پیش بیفتد و پیروزی حالا در دستان حیدری بود اما طی چند ثانیه زفانیا دو امتیاز به‌دست آورد و این این مسابقه را ۵ بر ۴ به سود خود پایان داد.

پس از این شکست تلخ، مبینا حیدری منتظر ماند تا در صورت راه‌یابی کاراته کای اندونزی به فینال، به رپه شارژ برود اما با شکست پنج بر یک این اندونزیایی برابر لورا آلیکول از قزاقستان در نیمه‌نهایی، حیدری از دور مسابقات کنار رفت.

مبینا حیدری نخستین کاراته کای دختر ایران در هانگژو بود که مسابقاتش را برگزار می‌کرد. او برای نخستین بار در این رقابت‌ها حاضر شده است.

تصاویر مبارزه مبینا حیدری در هانگژو 

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=94222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.