3
تیم سال از نگاه کارشناسان در جشنواره «قهرمان ایران»

تاج و تخت هاکی روی یخ | مسیری که آسان نبود

  • کد خبر : 96562
  • 08 اردیبهشت 1403 - 19:18
تاج و تخت هاکی روی یخ | مسیری که آسان نبود
تیم هاکی روی یخ زنان، تیم برتر سال کارشناسان و داوران جشنواره «قهرمان ایران» شد. تیمی که توانست در آسیا قهرمان شود.

به گزارش افرا ورزش، در مراسم انتخاب برترین‌های ورزش سال ۱۴۰۲ تیم هاکی روی یخ زنان ایران که اخیرا قهرمان آسیا هم شد، از نگاه کارشناسان و داوران عنوان برترین تیم را به دست آورد.

کسب این عنوان، حداقل پاداش برای تیمی است که جای خود را در دل مردم به تدریج باز می‌کند. تیمی که با سرعت و قدرت به تیمی بزرگ در میان تیم‌های ملی قدمت‌دار تبدیل می‌شود.

جشنواره «قهرمان ایران» در بخش تیم برتر سال، دو جایزه داشت. یکی از نگاه کارشناسان و دیگری از نگاه آرای مردمی که جایزه اول به دختران آیس هاکی تعلق گرفت.

مبارزه تیم هاکی روی یخ در بخش آرای مردمی با تیم های دیگر از جمله تیم فوتبال ساحلی، مبارزه برابری نبود زیرا شرایط تیم‌های ملی از نظر پوشش رسانه‌ای و زمینه ذهنی رای دهندگان یکسان نیست.

با این وجود، هاکی روی یخ دختران اکنون بهانه تازه‌ای برای بالیدن به خود دارد. تیم، روی شانه‌های تلاشگران هاکی روی یخ و نیز مربیان و بازیکنان ایستاده و امروز، صاحب تاج و تختی در ورزش ایران است که ساده به دست نیامده است.

انجمن هاکی روی یخ می گوید کسب این عنوان در حالی بدست آمده که تیم ملی هاکی روی یخ ایران حتی یک پیست اختصاصی نیز ندارد و با حمایت ایرانمال، در پیست یخ این مجموعه تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=96562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.