3
در همایش مدیران ورزش بانوان کشور عنوان شد

خزعلی: زنان ایرانی ورزش و ارزش را باهم معنا می‌کنند

  • کد خبر : 96625
  • 21 اردیبهشت 1403 - 0:34
خزعلی: زنان ایرانی ورزش و ارزش را باهم معنا می‌کنند
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تاکید کرد زنان ما در میادین ورزشی، ورزش و ارزش را باهم معنا می‌کنند و این دو در کنار هم مولد است.

به گزارش افرا ورزش به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، انسیه خزعلی، پنج شنبه 20 اردیبهشت در همایش مدیران ورزش بانوان سراسر کشور در قم گفت: شما باعث افتخار جامعه ایرانی هستید و نشان دادید ورزش را می‌توان در کنار ارزش قرار داد و در جنبه‌های گوناگون و مختلف می‌توان مولد بود و با فعالیت‌هایی که وزارت ورزش و جوانان و دیگر دستگاه‌ها داشته‌اند، امیدوارم این حرکت‌ها سرعت بیشتری بگیرد.

او ادامه داد: ما در حال رفتن به سمت عدالت ورزشی هستیم و برای اینکه شرایط ورزشی زنان بهتر شود، باید برنامه‌های سازمان یافته‌تری وجود داشته باشد. در بخش‌ قهرمانی، گام‌های زنان نیز با گام‌های آقایان برابری می‌کند و همچنان بحث خانواده و فرزندآوری برای زنان در اولویت قرار دارد و امیدوارم بتوانیم برنامه‌های خود را در این زمینه پیش ببریم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پایان گفت: آن چه در برنامه هفتم توسعه در نظر گرفته شده است، پیشرفت و سلامت زنان و رساندن استعدادهای زنان و رعایت عدالت در مسائل ورزشی است و امیدوارم این جلسه مقدمه‌ای باشد تا در این راستا و اهداف مد نظر قرار گرفته شده، حمایت‌های لازم را انجام دهیم و موفق عمل کنیم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=96625
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.