22

پایان ابهام در اصفهان ؛ ذوب آهن در هندبال بانوان می ماند

  • کد خبر : 9811
  • 07 شهریور 1397 - 13:10
پایان ابهام در اصفهان ؛ ذوب آهن در هندبال بانوان می ماند

در شرایطی که حضور تیم هندبال ذوب آهن اصفهان یک بار به عنوان یک خبر قطعی اعلام شده و بار دیگر به عنوان اقدامی نه چندان قطعی از سوی ذوب آهن عنوان شده بود ، در نهایت ذوب آهن در لیگ هندبال بانوان ماندنی شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ وضعیت نابسامان اقتصادی کشور کوچک و بزرگ نمی شناسد و همه را تحت تاثیر خود قرار می دهد. ذوب آهن بزرگ هم از این قائده مستثنی نیست و باشگاه ذوب آهن به تبع مجموعه بزرگ صنعتی خود دچار تنگناهای شدید مالی است.

پس از این که مسئولان فدراسیون هندبال برای بازگشت تیم ذوب آهن به عرصه لیگ برتر هندبال بانوان رایزنی کردند ، خبر بازگشت ذوب آهن به هندبال بانوان منتشر شد با این حال ذوب آهن بار دیگر این حضور را منوط به موافقت های مدیریتی و تامین منابع ، مشروط کرد.

در شرایطی که ذوب آهن باید روز جمعه 9 شهریور اولین بازی خود را در لیگ برتر هندبال بانوان در سالن ملت اصفهان برگزار کند وضعیت حضور ذوب آهن در لیگ حتی تا روز سه شنبه نیز قطعیت نداشت با این حال با رفع نسبی مشکلات ، قرارداد بازیکنان در آخر وقت سه شنبه ثبت شد.

بدین ترتیب ذوب آهن پس از شل کن و سفت کن های متوالی ، حالا بار دیگر پا به عرصه لیگ برتر هندبال زنان می گذارد. همچنین گفته شده ، ذوب آهن با شمایل تیم هیئت اصفهان برای یکی دو بازی اول در میادین ظاهر می شود و سپس به صورت رسمی با همان شمایل و چارچوب تیم های باشگاه ذوب آهن ادامه راه خواهد داد.

از سوی دیگر مشکلات مالی در ذوب آهن و محدود بودن اعتبار مالی در این باشگاه طبیعتا سبب می شود بازیکنان ذوب آهن از نظر قرارداد مالی ، شرایط ایده آلی نداشته باشند گرچه هیچ منبع رسمی در این باره اظهار نظر نکرده است.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=9811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.