18

پارا آسیایی جاکارتا / طلای جهانگیری در پرتاب وزنه ؛ نقره هاشمیه متقیان در پرتاب نیزه

  • کد خبر : 12463
  • 17 مهر 1397 - 18:01
پارا آسیایی جاکارتا / طلای جهانگیری در پرتاب وزنه ؛ نقره هاشمیه متقیان در پرتاب نیزه

در ادامه مسابقات سومین روز از بازی های پارا آسیایی جاکارتا در اندونزی ، کاروان ایران در بخش بانوان به یک مدال طلا و یک نقره دیگر رسید و این مدال ها در مواد پرتابی به دست آمد. از سوی دیگر تلاش نماینده ایران برای کسب مدال در تیراندازی درازکش بی ثمر بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ روز سوم بازی های پارا آسیایی جاکارتا در اندونزی امروز سه شنبه ۱۷ مهر برگزار شد و طی مسابقات رشته دو و میدانی بتول جهانگیری و هاشمیه متقیان یک مدال طلا و یک نقره دیگر برای ایران به دست آوردند.

در این رقابت ها در ماده پرتاب نیزه کلاس ادغامی F۵۵/۵۶ هاشمیه متقیان نماینده ورزش زنان ایران روی پیست رفت و توانست با پرتاب ۲۰ متر و ۱۹ سانتی متری صاحب مدال نقره پارا آسیایی اندونزی شود.

فاصله هاشمیه متقیان تا نفر اول و طلایی این ماده از چین یک متر و ۴۰ سانتی متر بود. پروین مقدم دیگر نماینده ایران در این ماده بود که با ثبت رکورد ۱۵ متر و ۳۳ سانتی متر به کار خود پایان داد و ششم شد.

در این رقابت لین میتونگ از چین با رکورد ۱۸٫۷۹متر اول شد و ناتالیا سمینوا از ازبکستان با حدنصاب ۱۷٫۲۹ متر به مدال برنز دست یافت. بانوان دو و میدانی کار ایران پیش از این چند مدال به دست آورده بودند.

در پرتاب وزنه در کلاس F۳۳ بتول جهانگیری نماینده ایران بود که موفق شد با پرتاب ۵ متر و ۶۸ سانتی متر و با ۲۳ سانتی متر اختلاف نسبت به نفر دوم ، صاحب مدال طلا شود. حمدی مسعود قطری با ۵ متر و ۴۵ سانتی متر و سارا از امارات با ۵ متر و ۲۸ سانتی متر نقره و برنز گرفتند.

در رشته تیراندازی و در بخش فینال پیکارهای تفنگ ۵۰ متر درازکش خفیف در حضور نمایندگان ورزشکار معلول تایلند، کره جنوبی، چین، کویت و امارات ، زهرا غلام زاده از تیم ملی ایران با رکورد ۱۳۵.۳ در رده هفتم قرار گرفت و طلای این بخش به تیرانداز کره ای رسید.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=12463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.