16

ریحانه آرانی: از عملکردم در لیگ دو و میدانی راضی نیستم

  • کد خبر : 13459
  • 01 آبان 1397 - 11:01
ریحانه آرانی: از عملکردم در لیگ دو و میدانی راضی نیستم

ریحانه آرانی ، مدال آور آسیایی ایران در ماده پرتاب چکش در رده سنی جوانان اذعان کرد از عملکردش در لیگ دو و میدانی بانوان راضی نبوده است. آرانی البته امیدوار است فرورین آینده بتواند رکورد ملی را ارتقا دهد.

ریحانه آرانی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ درباره حضورش در لیگ دو و میدانی اظهار کرد: امسال عضو تیم آسان پرداخت بودم و با تلاش های فدراسیون دو و میدانی ، آسان پرداخت در این دوره از مسابقات لیگ ، تیمداری کرد و این ، اتفاق خوشی برای دو و میدانی بانوان بود.

او اضافه کرد: با توجه به اولین حضور آسان پرداخت در لیگ ، نایب قهرمانی نمی تواند نتیجه بدی باشد و بدون شک با تداوم حضور آسان پرداخت در عرصه دو و میدانی ، دو و میدانی زنان حمایت می شود و آسان پرداخت در آینده فرصت گرفتن قهرمانی از دانشگاه آزاد را خواهد داشت.

مدال آور پرتاب چکش ایران گفت: سطح مسابقات لیگ امسال با توجه به تعویق مسابقات، متوسط بود. ما در فصل پاییز قرار داریم و هوا برای مسابقات خارج از سالن ، چندان مطلوب نیست و همین موضوع روی عملکرد شخص من اثر گذاشته بود.

آرانی گفت: رکورد شخصی ام در پرتاب وزنه به مراتب کم تر شد و این رکورد به هیچ وجه برای خودم قابل قبول نیست. امیدوارم در مسابقاتی که فروردین ۹۸ برگزار می شود و به نوعی آخرین مسابقه انتخابی برای مسابقات قهرمانی آسیا در قطر است نتیجه بهتری بگیرم. مربی ام برنامه ریزی خوبی برای ماه های آینده دارد و امیدوارم بتوانم دوباره رکورد ملی را جابجا کنم.

ریحانه آرانی بهار امسال در مسابقات دو و میدانی جوانان آسیا اولین مدال آسیایی تاریخ دو و میدانی زنان ایران در این رده سنی را با برنز پرتاب چکش کسب کرد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=13459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.