13

نامی نو اصفهان صفر ذوب آهن 3 / برای جشن گرفتن زود است

  • کد خبر : 15967
  • 23 آذر 1397 - 12:11
نامی نو اصفهان صفر ذوب آهن 3 / برای جشن گرفتن زود است

تیم والیبال ذوب آهن اصفهان توانست در یک دربی آسان برابر نماینده اصفهان پنجمین پیروزی خود در لیگ برتر والیبال بانوان را جشن بگیرد و قهرمان نیم فصل شود. آن ها بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی امیدوار و نزدیک هستند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم والیبال بانوان ذوب آهن با پیروزی قاطع برابر نماینده دوم اصفهان در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال بانوان قهرمانی نیم فصل را به دست آورد اما هنوز برای جشن گرفتن زود است.

لیگ برتر والیبال بانوان به خط پایان نیم فصل خود رسید و در هفته پنجم دور رفت ، روز پنج شنبه ۲۲ آذر ۳ بازی برگزار شد که در اصفهان و در دربی نه چندان حساس بین ذوب آهن و نامی نو اصفهان ، تیم تحت هدایت فریبا صادقی ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

در ست اول ذوب آهن کاملا برتر بود و ۲۵ بر ۱۴ پیروز شد. در ست دوم نامی نو اصفهان تلاش کرد به ذوب آهن نزدیک شود اما در نهایت ۲۵ بر ۲۲ باز هم بازنده شد. در ست سوم شگفتی و بازگشت خاصی از سوی میزبان در کار نبود و در این ست هم ذوب آهن ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد.

با پایان دربی فاقد حساسیت در اصفهان که البته تماشاگران قابل توجهی را به سالن محل برگزاری مسابقه کشانده بود ذوب آهن حالا از ۵ بازی با ۵ پیروزی صدر جدول را قبضه کرده است و نگاهش به دور برگشت و مصاف تعیین کننده قهرمانی در تهران برابر پیکان است.

نامی نو اصفهان نیز با این شکست در وضعیت نابسامانی قرار گرفته و در رده چهارم جدول قرار گرفته است که رتبه جذابی برای تیم نامی نو اصفهان به شمار نمی رود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=15967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.