18

عادت شهرداری بم به صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال بانوان

  • کد خبر : 16077
  • 24 آذر 1397 - 17:58
عادت شهرداری بم به صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال بانوان

شهرداری بم با پیروزی قاطع برابر پالایش گاز ایلام اکنون در همین هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان به صدر جدول رسیده است. آن ها با آماری خیره کننده در 2 بازی 11 گل به ثمر رسانده اند گرچه بازی های دشوار آن ها در آینده از راه می رسد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس؛ هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان با دومین برد برای شهرداری بم همراه بود. تیم تحت هدایت مرضیه جعفری موفق شد در ورزشگاه فجر بم 4 بر صفر برابر پالایش گاز ایلام به پیروزی برسد.

در این بازی زهرا قنبری برای شهرداری بم هت تریک کرد. درست یک هفته پس از پوکر در بوشهر برابر پارس جنوبی. با این شرایط او حالا در 2 بازی 7 گل به ثمر رسانده است. ماشین گلزنی فوتبال زنان ایران غیر قابل مهار و غیر قابل تکرار به نظر می رسد.

مونا حمودی دیگر گلزن تیم شهرداری بم در این بازی بود. او هم در بوشهر گلزنی کرده بود و به نظر می رسد فصل خوبی در پیش دارد. شهرداری بم با این برد در روز پیروزی سپاهان در انزلی برابر ملوان به صدر جدول رسید. یک گل بیشتر شهرداری بم را بالاتر از ملوان قرار داده است.

آیا این شروع رویایی ادامه پیدا می کند؟ برای قضاوت در مورد قهرمانی شهرداری بم و تکرار کسب جام زود است. آن ها حریفان سرسختی چون سپاهان ، ملوان ، شهرداری سیرجان و راه یاب ملل دارند و بازی با ذوب آهن هم چالش است.

با این حال شهرداری بم به حدی مهره دارد که بتواند باز هم با واقع بینی به قهرمانی فکر کند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=16077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.