20

تصاویر اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر پیش از اعزام به تونس

  • کد خبر : 2251
  • 05 فروردین 1397 - 16:24
تصاویر اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر پیش از اعزام به تونس

تیم ملی تکواندوی نوجوانان دختر ایران با هدف تکرار درخشش خود در جام جهانی کانادا به زودی راهی مسابقات تکواندوی نوجوانان جهان در تونس می شود و تمرینات این تیم زیر نظر فاطمه صفرپور در حال پیگیری است.

به گزارش “رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS” ؛ سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان مهرماه 97 در بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین برگزار می‌شود که مسابقات کسب سهمیه برای حضور در این رقابت‌ها در 5 وزن و دو گروه دختران و پسران 17 و 18 فروردین به میزبانی الحمامات در تونس پیگیری خواهد شد تا نفرات برتر مشخص و معرفی شوند.

تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر با ترکیب مهلا مومن زاده در وزن 44- کیلوگرم، یلدا ولی نژاد در وزن 63- کیلوگرم و کیمیا همتی در وزن 63+ کیلوگرم در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان شرکت خواهند کرد.

همچنین مبینا کلی‌وند در وزن 42- کیلوگرم، مریم حاج علیزاده در وزن 44- کیلوگرم، مهلا مومن زاده در وزن 46- کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن 49- کیلوگرم، کوثر اساسه در وزن 52- کیلوگرم، مبینا شاکری در وزن 55- کیلوگرم، مهسا کیادلیری در وزن 59- کیلوگرم، یلدا ولی نژاد در وزن 63- کیلوگرم، آناهیتا توکلی در وزن 68- کیلوگرم و کیمیا همتی در وزن 68+ کیلوگرم اعضای تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان تشکیل می دهند که تمرینات خود را از سر می‌گیرند.

هدایت این تیم برعهده فاطمه صفر پور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی و لیلا سلیمی به عنوان مربی بدنساز هدایت این تیم را برعهده دارند.

 

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=2251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.