13

روزهای پرکار در انتظار دختران قایقران ایران ؛ از بارسلونا تا جاکارتا و بوئنوس آیرس

  • کد خبر : 2519
  • 09 فروردین 1397 - 15:34
روزهای پرکار در انتظار دختران قایقران ایران ؛ از بارسلونا تا جاکارتا و بوئنوس آیرس

سال 97 سال بازی های آسیایی است اما دختران قایقران ایران در رشته های مختلف علاوه بر بازی های آسیایی جاکارتا ، چند اردو و مسابقه برون مرزی و البته مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک جوانان را هم در پیش دارند.

فرحناز امیر شقاقی نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با رسانه ورزش زنان ایران IWSports از برنامه های دختران پاروزن ایران در سال 97 صحبت کرده است. امیر شقاقی از برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی رویینگ خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی رویینگ از 15 فروردین تا اول اردیبهشت ماه در چین برگزار می شود.

وی افزود: تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان نیز از اول اردیبهشت ماه در کاپ یک و 2 آلمان شرکت می کند. همچنین تیم ملی نوجوانان ایران چندی پیش در تورنمنت جمهوری آذربایجان شرکت کرد که این مسابقات ویژه رده های سنی پایه بود و این اعزام به منظور تجربه اندوزی پاروزنان رده های پایه ما صورت گرفت.

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: سال پرکاری برای قایقرانی بانوان ایران در پیش است به طوری که در تابستان 2 رویداد بزرگ در پیش داریم. تیم های ملی باید در بازی های آسیایی جاکارتا شرکت کنند و پس از آن تیم آب های آرام ایران وارد رقابت در مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا در ازبکستان در شهریور ماه خواهد شد و مسابقات زیر 23 سال و جوانان و رویینگ جوانان نیز در همین بازه برگزار می شود.

امیر شقاقی عنوان کرد: علاوه بر این ، پاییز امسال مسابقات المپیک جوانان در آرژانتین برگزار می شود که هانیه بیداد در رویینگ سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کرده اما در آب های آرام به دنبال کسب سهمیه هستیم.

وی افزود: برای کسب سهمیه المپیک جوانان ، تیم آب های آرام ایران از 23 فروردین در بارسلونای اسپانیا با ترکیب یاسمن سلطانی ، نیروانا اسد بیگی ، زهرا مطهر و ملیکا سماکی و با مربیگری سیما عروجی رقابت می کند و امیدوار به افزایش سهم قایقرانی ایران برای المپیک بوئنوس آیرس هستیم.

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به برنامه آماده سازی تیم های ملی پیش از آغاز بازی های آسیایی جاکارتا گفت: آخرین مرحله اردوی تیم های ملی ، متصل به آغاز بازی های آسیایی است و برای این که قایقرانان خود را با شرایط آب و هوایی جنوب شرق آسیا و اندونزی وفق دهند ، اردویی 20 روزه در مالزی خواهیم داشت و کاروان قایقرانی ایران بعد از این اردو مستقیما عازم اندونزی می شود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=2519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.