16

آماده سازی مومن زاده برای موفقیت در لیگ | موفقیت در هیچ مسابقه‌ای تضمین شده نیست

  • کد خبر : 27727
  • 09 شهریور 1398 - 16:17
آماده سازی مومن زاده برای موفقیت در لیگ | موفقیت در هیچ مسابقه‌ای تضمین شده نیست

مهلا مومن زاده ستاره جوان تکواندوی ایران در حال آماده سازی برای حضور در لیگ تکواندوی کوثر با تیم لوازم خانگی کن است. مومن زاده اما می گوید موفقیت در هیچ مسابقه‌ای تضمین شده نیست.

مهلا مومن زاده در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در رابطه با شرایط کنونی تکواندوی ایران اظهار کرد: در حال حاضر تکواندو نسبت به بسیاری از رشته‌های ورزشی در شرایط خوبی قرار دارد.  مشکل خاصی نداریم و اردوهای تیم ملی تکواندو به صورت مستمر برگزار می‌شود و همین مسئله باعث ارتقای سطح فنی تکواندوکاران شده است.

او اضافه کرد: تکواندو ورزش لحظه‌ها است و یک لحظه غفلت همه چیز را تغییر می‌دهد. پس از مسابقات قهرمانی جهان هدفم کسب مدال طلای آسیا در رده سنی نوجوانان بود اما این اتفاق رخ نداد به این دلیل که در اثر حضور در اردوهای پی در پی خسته بودم و در برابر حریف بلند قامتی مغلوب شدم که بسیار آماده بود و در نهایت طلا را هم کسب کرد.

ملی پوش جوان و اهل کرج در خصوص حضورش در فصل جدید لیگ تکواندوی بزرگسالان جام کوثر گفت: امسال به عنوان بازیکن تیم تکواندو لوازم خانگی کن در لیگ حضور پیدا می‌کنم. اکنون هم در حال آماده سازی برای شرکت در این مسابقات هستم و حضور در لیگ فرصت خوبی برای حفظ آمادگی است.

مومن زاده سطح لیگ پیش رو را با توجه به تقسیم قوا در بین تیم‌ها، بالا پیش بینی کرد و گفت: همه بازیکنان ملی پوش و توانمند تکواندو در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند و بدون شک سطح رقابت‌ها بسیار بالاتر از سالهای گذشته خواهد بود. اکثر بازیکنان از نظر فنی پیشرفت کرده‌اند و در مسابقات امسال هیچ کس را نمی‌توان دست کم گرفت و برد در هیچ مسابقه‌ای برای کسی تضمین شده نیست.

دارنده نشان نقره مسابقات جهانی تکواندو در منچستر عنوان کرد: در حال حاضر همه چیز طبق روال پیش می‌رود و قراردادهای خود را هم بدون مشکلی با تیم خود بسته‌ایم. می‌خواهم هم در لیگ به تیمم کمک کنم و هم تلاشم را برای کسب سهمیه المپیک به کار ببندم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=27727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.