14

نظرات مربیان تیم‌های پارس آرا و رهیاب پس از دیدار شیراز

  • کد خبر : 28258
  • 18 شهریور 1398 - 8:43
نظرات مربیان تیم‌های پارس آرا و رهیاب پس از دیدار شیراز

سرمربیان تیم های فوتسال پارس آرای شیراز و رهیاب تهران پس از تقابل دو تیم در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان در شیراز در مورد این بازی صحبت کرده اند. مسابقه ای که با برد قاطع ۵ بر صفر رهیاب و ثبت اولین شکست فصل در کارنامه پارس آرا همراه بود.

نجمه برزگر در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در خصوص دیدار پارس آرا و رهیاب تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: از عملکرد بازیکنانم برابر رهیاب راضی نبودم. بازی قبلی در مقابل شهروند ساری بسیار خوب ظاهر شدیم اما در این بازی نتوانستیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی اضافه کرد: قبول دارم که بازیکنانم در این هفته بازی خوبی را ارائه نکردند اما قضاوت داوران هم در نتیجه این بازی تأثیر به سزایی داشت.در اواسط بازی توپ از زمین خارج شده بود و بازیکنان تیم حریف توپی که از زمین بیرون رفته را وارد دروازه کردند. متأسفانه داوران قضاوت ناعادلانه ای داشتند و ما حتی نمی توانیم به این قضاوت ها اعتراض کنیم.

سرمربی پارس آرا با اعتقاد به اینکه خستگی بیش از حد بازیکنان از بازی قبل در ساری باعث شد نتوانیم عملکرد خوبی در این هفته داشته باشیم، تصریح کرد: در بازی قبل ما مهمان تیم شهروند بودیم و باید مسافت زیادی را تا ساری طی می کردیم. حدود سه یا چهار روز در راه بودیم و برای شرکت در این بازی، تمرین و استراحت کافی نداشتیم.

سرمربی تیم پارس آرای شیراز گفت: در دیدار بعدی مقابل تیم پویندگان صنعت فجر شیراز به میدان می رویم و این یک بازی مهم برابر تیم همشهری مان است. امیدوارم بتوانیم در بازی هفته آینده ، شکست برابر رهیاب را جبران کنیم.

سرمربی تیم رهیاب : موقعیت های زیادی را از دست دادیم

معصومه رضازاده سرمربی تیم رهیاب در رابطه با بازی تیم های پارس آرا و رهیاب تهران در هفته چهارم برابر پارس آرا در شیراز اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و با اینکه شناختی روی تیم پارس آرا نداشتیم اما توانستیم در چند دقیقه ابتدایی نقاط ضعف تیم پارس آرا را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: این پیروزی از این نظر اهمیت دارد که ما موفق شدیم این تیم را که در سه بازی گذشته خود پیروز شده بود، شکست دهیم. البته اعتقاد دارم که قدر موقعیت هایی که داشتیم را ندانستیم چرا که حداقل شش موقعیت بسیار خوب را در طول بازی از دست دادیم.

رضازاده یادآوری کرد: تیم پارس آرا اعتراض زیادی به داوری داشت اما از نظر من داوری در مجموع بسیار خوب بود. نمی توانیم پنج گل دریافت شده توسط این تیم را به اشتباه داوری نسبت بدهیم. جا دارد که در همین جا از بازیکنانم به دلیل عملکرد خوبی که در این بازی ارائه کردند، تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=28258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.