15

هفته سوم و چهارم لیگ تکواندو | صعود کن به صدر جدول در روز بازگشت ناهید کیانی

  • کد خبر : 31261
  • 29 مهر 1398 - 19:49
هفته سوم و چهارم لیگ تکواندو | صعود کن به صدر جدول در روز بازگشت ناهید کیانی

هفته سوم و چهارم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر با تداوم موفقیت مدعیان قهرمانی همراه بود. تیم های اسپریچو، لوازم خانگی کن و فتح صدر البرز فاتح بخشی از رقابت های امروز بودند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته سوم و چهارم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر امروز دوشنبه ۲۹ مهر در خانه تکواندو برگزار شد و ستارگان جوان تکواندو روی شیاپ چانگ رفتند.

در بازی های برگزار شده امروز، از هفته سوم در مهم ترین مسابقه تیم فتح صدر البرز مقتدرانه ۷ بر یک فرمانیه را شکست داد. ناهید کیانی برای نخستین بار در این فصل برای فتح صدر به میدان رفت و در وزن سوم، ۲۰ بر یک مهشاد خزایی را مغلوب کرد.

زهرا پور اسماعیل، طیبه پارسا و سارا احدی نیا پیروزی های قاطعی برای فتح صدر به دست آوردند و صفا ارجمندی تنها برد تیم فرمانیه را ثبت کرد.

لوازم خانگی کن، ۸ بر صفر هیئت ورامین را مغلوب کرد. این یک بازی کاملا یک طرفه برای مدافع عنوان قهرمانی بود. ورامین در وزن سوم و هشتم نماینده ای نداشت و در ۶ وزن دیگر، نیز حرفی برای گفتن.دانشگاه آزاد نیز ۷ بر یک بر هیئت نظر آباد فائق آمد.

در سایر بازی ها داتیس یزد ۵ بر ۳ کین را شکست داد، هیئت مرکزی با همین نتیجه بر هیئت هفتگل غلبه کرد و هیئت ایلام ۵ بر ۳ هیئت بهار را برد ضمن این که شوکا لاوین مریوان ۶ بر ۲ برابر هیئت جنوب شرق تهران به پیروزی رسید.

ناهید کیانی در اولین مسابقه فصل شکست سنگینی به مهشاد خرایی تحمیل کرد

در دیدارهای هفته چهارم، اسپریچو در تنها مسابقه امروز خود با نمایش نگین ناصربخت، نگار قدیانی، کیانا اخوان، سعیده وکیلی و نرگس میر نوراللهی ۷ بر یک هیئت مرکزی را از پیش رو برداشت.

فتح صدر البرز در دیدار برابر هیئت بهار ۶ بر ۲ پیروز شد اما رقیه محمودی و زینب اسدی تکواندوکاران تیم بهار با پیروزی بر مریم حاجی علیزاده و سها ابوالفتحی، فتح صدر را غافلگیر کردند.

لوازم خانگی کن برابر هیئت ایلام ۸ بر صفر پیروز شد و دوشنبه را بدون از دست دادن حتی یک بازی به پایان رساند. فرشته خزایی، شاپرک نجفی، زهرا شیدایی، الهه شیدایی، تینا مدانلو، آناهیتا توکلی و زینب اسماعیلی در این مسابقه پیروز شدند و نگار اسماعیلی نیز حریفی پیش روی خود نداشت.

در دیگر بازی ها دانشگاه آزاد ۸ بر صفر هیئت جنوب شرق تهران را برد، داتیس یزد با آرمینا و کیانا احمدی و نفیسه رنگرز زاده ۷ بر یک هیئت هفتگل را از پیش رو برداشت و کین ۶ بر ۲ هیئت ورامین را برد.

همچنین دیدار تیم های فرمانیه و شوکا لاوین مریوان ۶ بر ۲ به سود فرمانیه پایان یافت. زهره مدانلو در وزن دوم در یک بازی نزدیک آزاده یزدانی را شکست داد و یاسمن محمدی نیز با اختلاف یک امتیاز روناک حسین زاده را برد. پیروزی هایی که فرمانیه را از گرفتاری در بند نماینده کردستان نجات داد.

بخش ویژه لیگ تکواندو، ریز نتایج و جدول

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=31261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.