15

تکواندوکارها در انتخابی گرند اسلم ووشی | 4 جوان به علاوه ملیکا میرحسینی

  • کد خبر : 31653
  • 05 آبان 1398 - 11:39
تکواندوکارها در انتخابی گرند اسلم ووشی | 4 جوان به علاوه ملیکا میرحسینی

تیم ملی تکواندوی ایران در تازه‌ترین رویداد پیش روی خود عازم مسابقات انتخابی گرند اسلم در ووشی چین می‌شود. این، رقابتی برای کسب امتیاز برای آینده حساس و سرنوشت ساز آینده است. با تیمی جوان و پرامید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ چشم امید تکواندوی ایران در بخش زنان اکنون به چهره‌های جوان و سراسر انگیزه‌ای دوخته شده که نشان داده‌اند در انجام کارهای غیرمنتظره و بزرگ، استعداد خوبی دارند.

اکنون تیم مهرو کمرانی در راه مسابقات انتخابی گرند اسلم است. مسابقاتی که در ووشی چین برگزار می‌شود دخترها ۶ آبان برای شرکت در این رویداد عازم چین می‌شوند و ۱۰ تا ۱۲ آبان در شرق آسیا درگیر مسابقه خواهند بود.

بدیهی است که رقابت‌ها در ۴ وزن المپیکی برگزار می‌شود. حضور در ووشی، آمادگی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو است و تیم جوان ایران، علاوه بر نگاه به کسب سهمیه، در مسیر پرورش نسل تازه‌ای از قهرمانان قدم بر می‌دارد.

این احتمالاً برای مهرو کمرانی و سایر اعضای کادر فنی یک دردسر شیرین است که در تیم ملی مهره‌ای ثابت و فیکس ندارند. سطح فنی اغلب ملی پوشان ما به حدی به هم نزدیک است که هر یک در انتخابی‌ها برای رسیدن به تیم ملی شانسی مشابه و نزدیک دارند.

مهرو کمرانی بار دیگر در انتخابی گرند اسلم هدایت تیم ملی را بر عهده دارد

مهلا مومن‌زاده (۴۹- کیلوگرم)، کوثر اساسه (وزن ۵۷- کیلوگرم)، کیمیا همتی و یلدا ولی‌نژاد (وزن ۶۷- کیلوگرم) و ملیکا میرحسینی (وزن ۶۷+ کیلوگرم) نفرات اعزامی به انتخابی گرند اسلم ووشی هستند.

به استثنای ملیکا که بزرگسال محسوب می‌شود سایرین جوان‌اند و آینده‌ای پرمخاطره در پیش دارند. البته از این جمع، به استثنای ملیکا میرحسینی و کوثر اساسه، سایرین در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در منچستر حضور داشتند.

سطح مسابقات G۲ است به این معنا که به نفرات اول تا سوم مشترک به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد. دخترها اگر بخواهند در گرند اسلم حضور یابند ناگزیر باید بین نفرات اول تا سوم وزن خود در این مسابقات قرار گیرند.

گرند اسلم ۲۶ آذر تا اول دی در چین برگزار می‌شود. تینا مدانلو و بیتا صنعتی در وزن ۵۷- کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران هستند که نه در قالب تیم ملی، که به صورت شخصی در این مسابقات حضور دارند.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی * تنظیم کننده: تحریریه*منبع: اختصاصی*انتشار ۰۵ آبان ۱۳۹۸- ساعت ۱۱:۳۹

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=31653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.