14

مرحله سوم رنکینگ بدمینتون بزرگسالان | نصف جهان برای رومینا تاجیک خوش یمن بود

  • کد خبر : 31839
  • 10 آبان 1398 - 23:57
مرحله سوم رنکینگ بدمینتون بزرگسالان | نصف جهان برای رومینا تاجیک خوش یمن بود

مرحله سوم رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور در اصفهان به کار خود پایان داد و نصف جهان برای رومینا تاجیک خوش یمن بود. او در فینال بخش یک نفره از سد نسیم صفایی عبور کرد و قهرمان شد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ مرحله سوم رنکینگ بدمینتون بزرگسالان امروز جمعه دهم آبان در اصفهان به پایان رسید و قهرمانی این رقابت ها به رومینا تاجیک بدمینتون باز جوان و آینده دار تعلق گرفت.

رومینا تاجیک در دیدار فینال مسابقات بخش یک نفره (سینگل) به دیدار نسیم صفایی دیگر چهره شاخص و جوان این روزهای بدمینتون ایران رفت و با پیروزی بر نسیم، قهرمانی را جشن گرفت تا اصفهان برای او خوش یمن و خاطره ساز باشد.

الناز فیض منش بدمینتون باز شاهرودی به همراه نرگس افشاری، بدمینتون بازانی بودند که تا نیمه نهایی پیش آمدند اما توقف برابر فینالیست ها، آن ها را روی سکوی سوم مشترک این رویداد قرار داد.

در بخش دو نفره یا دوبل، تیم دو نفره نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده موفق شدند در دیدار نهایی این بخش تیم دوبل هاله همدانچی از تهران و پگاه کامرانی از سمنان را شکست دهند و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

عنوان سوم مشترک نیز به تیم دوبل ساغر رفیعی از کرمان و هانیه هویدا از یزد و تیم دوبل حنانه کبیری و هاجر کبیری از تهران رسید. این مسابقات به فاصله یک هفته پس از برگزاری مرحله سوم رنکینگ جوانان کشور در تهران برگزار شد.

ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته دختران شماره ۱ و ۲ بدمینتون ایران به دلیل حضور در تورنمنت های بین المللی در این مسابقات حضور نداشتند. این دو نفر در مرحله دوم رنکینگ بزرگسالان به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شده بودند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=31839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.