18

هفته ششم لیگ برتر فوتبال | پیروزی بزرگ آذرخش در سیرجان و برتری سپاهان در دربی

  • کد خبر : 32811
  • 24 آبان 1398 - 19:56
هفته ششم لیگ برتر فوتبال | پیروزی بزرگ آذرخش در سیرجان و برتری سپاهان در دربی

هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی بزرگ آذرخش کردستان در سیرجان و برتری سپاهان در دربی همراه بود. شهرداری بم بنا بر عادت گذشته یک برد پرگل دیگر به دست آورد و در صدر باقی ماند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۲۴ آبان با برگزاری ۶ مسابقه به پایان رسید و در بازی های برگزار شده در شهرهای مختلف، ۲۴ گل رد و بدل شد و میانگین ۴ گل در هر بازی به ثبت رسید.

در مهم ترین بازی هفته در سیرجان تیم شهرداری سیرجان یک بر صفر به آذرخش کردستان باخت. تک گل الهام فرهمند سه امتیاز را به سود آذرخش رقم زد. شهرداری سیرجان برای سومین هفته متوالی از پیروزی دور ماند و به رده ششم جدول سقوط کرد.

سیرجانی ها که قصد داشتند امسال قهرمانی را از چنگ شهرداری بم، رقیب هم استانی خود درآوردند حالا بدترین عملکرد خود در سال های اخیر را ارائه داده اند و در پایان هفته ششم، ۸ امتیاز از تیم های شهرداری بم و آذرخش کردستان عقب افتاده اند.

آذرخش کردستان با این پیروزی مهم همچنان دروازه خود را بسته نگه داشت. این تیم در کنار شهرداری بم، تیم صدرنشین رقابت ها تنها تیم هایی هستند که در این فصل هنوز گلی دریافت نکرده اند.

شهرداری بم که به ارومیه سفر کرده بود برابر همیاری آذربایجان غربی ۵ بر صفر به پیروزی رسید. بهناز طاهرخانی (۲ گل)، نرگس کوهستانی، مونا حمودی و سمانه چهکندی گلزنان شهرداری بم در این مسابقه بودند.

در کرج، تیم هبئت فوتبال البرز با دو گل از سارا قمی، یک گل از مهناز تقی پور و گل به خودی حریف، ۴ بر صفر برابر زاگرس شیراز پیروز شد و به رده سوم جدول صعود کرد. در اهواز، آویسا خوزستان برابر ملوان انزلی یک بر یک مساوی کرد. رقیه جلال نسب برای آویسا و هاجر شاه ملک پور برای ملوان گلزنی کردند.

در دربی اصفهان، ذوب آهن در زمین خود ۴ بر صفر به سپاهان اصفهان باخت. شقایق روزبهان، مرضیه فیضی دو گل و رقیه شهبازی برای سپاهان گل زدند. در یک طرفه ترین بازی، پارس جنوبی در بوشهر ۸ گل از پالایش گاز ایلام دریافت کرد.

زهرا حاتم نژاد با به ثمر رساندن چهارگل ستاره این بازی بود. گلزن کهنه کار همچنان سرحال و آماده است. طاهره منصوری دو گل، زهره عینی و مرضیه نیکخواه دیگر گلزنان پالایش گاز ایلام بودند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=32811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.