14

کاراته وان مادرید | حمیده عباسعلی با پیروزی بر آیاکو سایتو برنز گرفت

  • کد خبر : 33337
  • 10 آذر 1398 - 19:07
کاراته وان مادرید | حمیده عباسعلی با پیروزی بر آیاکو سایتو برنز گرفت

در مسابقات کاراته وان مادرید حمیده عباسعلی با پیروزی بر آیاکو سایتو برنز گرفت تا تنها مدال بانوان کاراته کای ایران در لیگ جهانی کاراته وان اسپانیا را از آن خود کند. رزیتا علیپور، سارا بهمنیار و طراوت خاکسار نیز به مدال نرسیدند.

آی دبلیو اسپورتس – حاصل حضور دختران کاراته ای ایران در هفتمین مرحله لیگ کاراته وان مادرید یک مدال برنز توسط حمیده عباسعلی بود. ۳ کومیته کای دیگر ایران به همراه تنها دختر کاتاروی کشورمان در این مسابقات راهی به سکو پیدا نکردند.

کاراته وان مادرید برای دختران ایران، خوب آغاز نشد زیرا سارا بهمنیار و طراوت خاکسار که امید زیادی به آن ها می رفت در روز نخست مسابقات حذف شدند و نگین باقری نیز در کاتای انفرادی در دور دوم از مسابقات کنار رفت.

در روز سوم این مسابقات امروز یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸ ، حمیده عباسعلی آخرین بازمانده تیم ملی کاراته بانوان در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم در دیدار رده بندی به مصاف آياكو سايتو از ژاپن که در ۳ دوره کاراته وان و سری آ امسال، ۲ نقره و یک برنز گرفته است رفت.

آیاکو سایتو در این مسابقه در تلاش برای دومین برنز سال ۲۰۱۹ خود ناکام شد و این حمیده عباسعلی بود که با برتری یک بر صفر تنها مدال تیم کاراته بانوان ایران در کاراته وان مادرید را دشت کرد.

پس از چند دوره بی مدالی در کاراته وان، وقت آن رسیده بود که حمیده بازگردد. او همچنان سرحال و مایه امید است.

عباسعلی در دور اول استراحت داشت اما در دور دوم برابر اینگرید کرمرس از هلند ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. او در دور سوم جوانا کنر از آلمان را حذف کرد اما در دور چهارم مقابل النی گاتزیلیادو از یونان یک بر صفر شکست خورد و شانس حضور در فینال را از دست داد.

با راهیابی النی گاتزیلیادو از یونان به فینال، حمیده عباسعلی به جدول شانس مجدد رفت و با پیروزی ۵ بر صفر برابر آمليا هاروى از انگليس به دیدار رده بندی رفت که حاصل آن، برنز امروز او با برتری بر حریف ژاپنی بود.

روز شنبه در روز دوم کاراته وان مادرید نیز رزیتا علیپور در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم در مصاف با گوجیرو یوکی از ژاپن در شرایطی که در آستانه پیروزی قرار داشت ۳ بر ۲ شکست خورد و در دور اول حذف شد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=33337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.