17

هفته هفتم تا نهم لیگ تکواندو | فتح صدر البرز با پیروزی بر اسپریچو صدرنشین باقی ماند

  • کد خبر : 34782
  • 26 آذر 1398 - 13:39
هفته هفتم تا نهم لیگ تکواندو | فتح صدر البرز با پیروزی بر اسپریچو صدرنشین باقی ماند

با برگزاری هفته هفتم تا نهم لیگ تکواندو، تیم فتح صدر البرز با پیروزی بر اسپریچو صدرنشین باقی ماند. فتح صدر در مهم‌ترین دیدار هفته هشتم بر تیم سوم جدول غلبه کرد تا نخستین باخت را به اسپریچو تحمیل کند.

آی دبلیو اسپورتس – هفته هفتم تا نهم لیگ تکواندو بانوان جام کوثر دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸ با برگزاری ۲۱ مسابقه در خانه تکواندو به انجام رسید و با برگزاری این رقابت‌ها، تغییرات جدی در جدول رده بندی حاصل نشد.

در نبرد اسپریچو و فتح صدر البرز از هفته هشتم، فتح صدر ۶ بر ۲ به پیروزی رسید تا هم اولین شکست را به تیم رده سومی اسپریچو تحمیل کند و هم، خود با ادامه روند پیروزی‌های متوالی و توقف ناپذیر به تنهایی در صدر جدول لیگ کوثر قرار گیرد.

در این مسابقه، در وزن اول نگار قدیانی با برتری ۲۳ بر ۱۷ مقابل مریم طاهری اسپریچو را پیش انداخت اما پیروزی قاطع مریم ملکوتی خواه با امتیاز ۳۰ بر ۱۲ بر کیانا اخوان در وزن دوم، نخستین برد انفرادی فتح صدر را رقم زد.

در وزن سوم، ناهید کیانی برابر حریف سخت کوش خود نگین ناصر بخت ۲۶ بر ۱۷ به پیروزی رسید اما پیروزی کیانی در وزن چهارم توسط اسپریچو پاسخ داده شد چنان که نرگس میر نوراللهی تکواندوکار آینده دار اسپریچو توانست ۲۳ بر ۱۴ سارا احدی نیا را بازنده از شیاپ چانگ به بیرون بفرستد.

Non-Stop!

در تساوی ۲ بر ۲ و با آغاز مبارزه وزن پنجم، طیبه پارسا و هانیه بخشی در نبرد ۲ تکواندوکار میدان دیده به مصاف هم رفتند که پیروزی ۱۱ بر ۴ طیبه پارسا بردی حیاتی را برای فتح صدر رقم زد و ادامه راه را برای این تیم هموار کرد.

برتری طیبه پارسا بر هانیه بخشی را، مهسا کیادلیری جوان در وزن ششم تثبیت کرد. او به راحتی و با برتری مطلق ۲۴ بر ۴ بر ملیکا برجی چهارمین برد انفرادی را برای فتح صدر به ارمغان آورد تا آخرین امیدهای اسپریچو برای نباختن در این بازی به اکرم خدابنده و شهربانو دامغانی نژاد معطوف شود.

در گل سرسبد مبارزات این بازی، ملیکا میرحسینی از فتح صدر البرز و اکرم خدابنده از اسپریچو در وزن هفتم با هم روبرو شدند که تقابل دو تکواندوکار آماده و سرحال و میدان دیده را ملیکا میرحسینی ۱۲ بر ۷ برد تا نشان دهد. او این اعتماد به نفس را در فرصت‌های برون مرزی نیز باید به کار گیرد.

آخرین سنگر اسپریچو با شکست اکرم خدابنده به دست فتح صدر، فتح شد

در نهایت، جشن فتح صدر البرز با برتری زهرا پور اسماعیل در وزن هشتم با برتری ۲۲ بر ۱۱ بر شهربانو دامغانی نژاد تکمیل شد. فتح صدر که کن را شکست داده بود این بار از سد اسپریچو گذشت. آن‌ها بدون باخت در صدر جدول قرار دارند. در سایر بازی‌ها، لوازم خانگی کن، تیم دوم جدول با ۳ پیروزی آسان در جایگاه دوم باقی ماند.

نتایج و برترین‌های هفته هفتم تا نهم لیگ تکواندو

هفته هفتم

داتیس یزد - استراحت

دانشگاه آزاد ۷ هیات تکواندو استان مرکزی یک

فتح صدر البرز ( رتاآ ) ۸ هیات تکواندو هفتکل صفر

هیات تکواندو استان ایلام صفر اسپریچو ۸

روپایی الکترونیکی کین ۴ شوکا لاوین مریوان ۴

هیات تکواندو ورامین ۴ هيات تکواندو نظرآباد ۴

لوازم خانگی کن ۸ هیات تکواندو جنوب شرق صفر

هیات تکواندو بهار ۳ فرمانیه ۵

بهترین ها

بهترین سرمربی: ریحانه زین العابدینی (دانشگاه آزاد) / فنی ترین بازیکن: طیبه پارسا (فتح صدر البرز) / بهترین سرپرست: شیرین ستوده فر (هیات تکواندو مرکزی) / بهترین داور: مریم فلاح (قزوین)

هفته هشتم

هیات تکواندو ورامین – استراحت

دانشگاه آزاداسلامی ۷ هیات تکواندو بهار یک

فتح صدر البرز ( رتاآ ) ۶ اسپریچو ۲

هیات تکواندو هفتکل ۳ شوکا لاوین مریوان ۵

هیات تکواندو استان ایلام ۶ هيات تکواندو نظرآباد ۲

روپایی الکترونیکی کین ۵- هیات تکواندو جنوب‌شرق ۳

لوازم خانگی کن ۸ -فرمانیه صفر

داتیس یزد ۷ هیات تکواندو استان مرکزی یک

بهترین ها

بهترین سرمربی: فاطمه نورملکی (فتح صدرالبرز) / فنی ترین بازیکن: زهرا پوراسماعیل (فتح صدرالبرز) / بهترین سرپرست: یسری مهربان (هیات تکواندو ایلام) / بهترین داور: مریم فلاح (قزوین)

هفته نهم

هیات تکواندو استان ایلام – استراحت

دانشگاه آزاد ۲ داتیس یزد ۶

فتح صدر البرز ۸ هيات تکواندو نظرآباد صفر

هیات تکواندو هفتکل ۲ هیات تکواندو جنوب شرق ۶

روپایی الکترونیکی کین ۳ فرمانیه ۵

هیات تکواندو ورامین ۵ هیات تکواندو استان مرکزی ۳

لوازم خانگی کن ۷ هیات تکواندو بهار یک

شوکا لاوین مریوان ۲ اسپریچو ۶

بهترین ها

بهترین سرمربی: هانیه تاتی (داتیس یزد) / فنی ترین بازیکن: نگار قدیانی (اسپریچو) / بهترین سرپرست: هیرو برایی (شوکا لاوین مریوان) / بهترین داور: مریم فلاح (قزوین)

بخش ویژه لیگ تکواندو

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=34782

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.