14

هفته نهم لیگ برتر بسکتبال | پاز با شکست سپهرداد لیگ را غافلگیر کرد

  • کد خبر : 40011
  • 19 دی 1398 - 14:39
هفته نهم لیگ برتر بسکتبال | پاز با شکست سپهرداد لیگ را غافلگیر کرد

هفته نهم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز برگزار شد و پاز و خانه بسکتبال فارس با پیروزی‌های امروز خود شگفتی ساز شدند. اتفاق بزرگ را پاز در بازی با سپهرداد رقم زد. در مسابقه‌ای شانه به شانه، پاز با شکست سپهرداد چشم‌ها را به خود خیره کرد.

آی دبلیو اسپورتس – هفته نهم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز پنج شنبه ۱۹ دی ۹۸ با برگزاری ۶ بازی در گروه‌های اول و دوم به انجام رسید و تغییری در صدر جدول رخ نداد اما پیروزی پاز برابر سپهرداد و دومین برد پی در پی خانه بسکتبال فارس اتفاقات شگفت آور این هفته بود.

در یکی از بازی‌های گروه یک در تهران، پاز در حالی به دیدار سپهرداد رفت که سپهرداد هفته گذشته با شکست نامی نو اصفهان نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود اما سپهرداد در بازی با پاز حریف مقتدری نبود و در نهایت ۸۶ بر ۷۹ مغلوب پاز شد.

در این مسابقه پایاپای در فاصله ۳:۳۰ دقیقه به پایان مسابقه، سپهرداد از حریفش ۷۴ بر ۷۲ پیش بود اما نمایش فوق العاده پاز در اواخر وقت مسابقه سرانجام پیروزی را به این تیم سخت کوش هدیه داد. پیروزی پاز، شوکی بزرگ برای سپهرداد محسوب می‌شود گرچه سپهرداد حتی با این شکست نیز در رتبه سوم جدول گروه یک باقی می‌ماند.

سارا اعتماد با ۲۴ امتیاز، ۲۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل برای سپهرداد دبل دبل کرد و سارا حسنینی با ۲۰ امتیاز روز خوبی را در ترکیب سپهرداد داشت. در ترکیب تیم برنده، وانه خچومیان با ۲۶ امتیاز و ۵ ریباند و مهسا تقی زاده با ۱۷ امتیاز و ۵ ریباند، ۵ توپ ربایی و یک بلاک شات نمایش درخشانی داشتند.

مهسا تقی زاده و وانه خچومیان نقش مهمی در پیروزی پاز ایفا کردند

تیم صدر جدولی بانوان شهر گرگان با هدایت نیکا بیک لیکلی ۸۳ بر ۴۸ برابر تیم انتهای جدولی گاز تهران به برتری رسید. شادی عبدالوند بازیکن ارزشمند گرگان در این بازی آمار ۲۲ امتیاز، ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی را ثبت کرد. تینا عیساییان نیز با ۸ امتیاز، ۲۰ ریباند، ۵ پاس گل و ۵ توپ ربایی به کار خود پایان داد.

در ترکیب تیم گاز تهران، شهناز سمیعیان با کسب ۱۵ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ توپ ربایی وضعیت بهتری نسبت به هم تیمی‌های خود داشت. در اصفهان نامی نو ۷۸ بر ۵۵ از سد شکلی تهران عبور کرد و پس از ۲ شکست متوالی طعم برد را چشید.

در این بازی نامی نو با وجود شروع خوب، در کوارتر دوم بازنده میدان را ترک کرد اما در نیمه دوم جبران مافات کرد و به هدفش رسید. معصومه اسماعیل زاده با ۲۵ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۲ پاس گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات ضمن ثبت دبل دبل، برترین بازیکن میدان بود.

پس از دو شکست متوالی، نامی نو برد و معصومه اسماعیل زاده بازیکن شاخص بازی بود

در ترکیب شکلی، غزل ملکی یک دبل دبل اقتصادی ثبت کرد. مژگان خدادادی بازیکن نامی نو با ۱۶ امتیاز، ۳ ریباند، ۶ پاس گل و ۶ توپ ربایی، آناهیس خداوردیان از نامی نو با ۱۴ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس گل، ۳ توپ ربایی و یک بلاک شات و نسرین فلاح بازیکن شکلی با ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس گل و ۲ توپ ربایی از جمله بازیکنان شاخص این بازی بودند.

از گروه دوم و در بندر عباس، تیم صدرنشین گروه بهمن ۹۱ بر ۴۷ برابر خانه بسکتبال هرمزگان به پیروزی رسید. بهمن ۳۳ پوئن را به تنهایی در کوارتر چهارم به دست آورد. در این بازی ۴ بازیکن گروه بهمن دبل دبل کردند. ساغر آجیلی با ۱۲ امتیاز و ۱۰ پاس منجر به گل به همراه ۵ ریباند و ۴ توپ ربایی چهره ویژه این مسابقه بود.

موثر و قوی، ساغر آجیلی ملکه پاس گل در هفته نهم بود

دلارام وکیلی امتیاز آورترین بازیکن میدان با ۳۰ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۳ پاس گل و ۴ توپ ربایی عملکردی فوق العاده داشت و کیمیا یزدیان طهرانی با ۱۶ امتیاز، ۱۰ ریباند، یک پاس گل و ۴ توپ ربایی و گلشید امیدیان با ۱۴ امتیاز، و ۱۲ ریباند روز خوبی در بندر داشتند.

در مشهد، تیم پالایش نفت آبادان ۸۱ بر ۶۳ از سد تیم آویژه صنعت پارسای مشهد گذشت. مشهدی‌ها کوارترهای دوم و چهارم را جسورانه از نفت بردند اما این برای شگفتی سازی کافی نبود.

برای پالایش نفت ۳ بازیکن دبل دبل کردند. فرزانه فروتن فرد با ۲۳ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۳ پاس گل و ۴ توپ ربایی چهره اول این بازی بود. الناز سیاهی با ۱۰ امتیاز و ۱۳ ریباند و ناهیده اسدی با ۱۰ امتیاز و ۱۱ ریباند و ۴ توپ ربایی دیگر خوب های آبادان در این مسابقه بودند.

در شیراز دومین شگفتی هفته رقم خورد و تیم خانه بسکتبال فارس با پیروزی ۷۴ بر ۵۸ بر خانه بسکتبال کردستان نشان داد که پیروزی هفته گذشته‌اش در مشهد اتفاقی نبوده و نسبت به ابتدای فصل متحول شده است.

همانند بازی قبلی تیم خانه بسکتبال فارس، ستاره این تیم زهرا عیدی زاده بود. او تمام مدت بازی در میدان بود، ۱۳ امتیاز کسب کرد و با ۲۸ ریباند، ۴ پاس گل، ۴ توپ ربایی و یک بلاک شات روز زیبای خود را کامل کرد.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: اختصاصی*انتشار ۱۹ دی ۱۳۹۸ – ساعت ۳۹:۱۴

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=40011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.