14

سامسون اسپور برد ؛ مائده برهانی بهترین بازیکن شد

  • کد خبر : 41460
  • 12 بهمن 1398 - 20:31
سامسون اسپور برد ؛ مائده برهانی بهترین بازیکن شد

اوضاع برای مائده برهانی کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان در لیگ یک ترکیه مثبت و صعودی پیش می‌رود. بازیکن باتجربه تیم ملی ایران این هفته در جریان پیروزی تیمش سامسون اسپور، بهترین بازیکن میدان شد.

آی دبلیو اسپورتس – والیبال ایران در ترکیه ۲ دختر لژیونر دارد که یکی از آنها مائده برهانی کاپیتان با اخلاق و موفق تیم ملی والیبال است. برهانی که دومین فصل متوالی حضور در لیگ ترکیه را پشت سر می‌گذارد در ترکیب تیم سامسون اسپور به یک مهره کلیدی تبدیل شده است.

برهانی در لیگ یک ترکیه پس از درخشش در مسابقه هفته قبل تیمش و کسب عنوان برترین پشت خط زن هفته، این هفته نیز خوش درخشید و یکی از عوامل کلیدی کسب یک برد دیگر برای سامسون اسپور بود.

سامسون این هفته توانست تیم PTT را سه بر یک از پیش بردارد و با کسب ٢٥ امتیاز (١٩ امتیاز اسپک و ٦ امتیاز سرویس) عنوان بهترین بازیکن میدان را بار دیگر به خود اختصاص و نشان دهد تداوم حضورش در لیگ ترکیه بی دلیل نیست.

تیم برهانی در رده هفتم جدول لیگ یک ترکیه قرار دارد و با این حساب مائده برهانی امیدوار است همراه با سامسون اسپور در پلی آف، به دنبال موفقیت‌هایی شاخص تر باشد. او سال گذشته در تیم کچورن اسپور حضور داشت.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: اختصاصی*انتشار ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ – ساعت ۲۰:۳۱

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=41460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.