19

فرانک پرتو آذر صاحب مدال برنز دوچرخه سواری کوهستان آسیا شد

  • کد خبر : 41620
  • 15 بهمن 1398 - 10:28
فرانک پرتو آذر صاحب مدال برنز دوچرخه سواری کوهستان آسیا شد

فرانک پرتو آذر رکابزن شیرازی و بااخلاق تیم ملی صاحب مدال برنز دوچرخه سواری کوهستان آسیا شد تا برای دومین بار در مسابقات قهرمانی آسیا مدال بگیرد و چهره پرافتخار دوچرخه سواری ایران باقی بماند.

آی دبلیو اسپورتس – رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا امروز سه شنبه ۱۵ بهمن در تایلند ادامه یافت و دوچرخه سواران در رده سنی بزرگسالان با هم رقابت کردند که حاصل آن یک عنوان سومی برای ایران بود.

فرانک پرتو آذر دوچرخه سوار شیرازی که پیش از این سابقه کسب مدال برای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را داشت امروز برای دومین بار مدال آسیایی گرفت و با کسب مدال برنز در تایلند روی سکو رفت.

این مدال برنز پاسخی به ناکامی غیرمنتظره به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است جایی که پارگی زنجیر مدال را از فرانک گرفت و اکنون رکابزن شیرازی نشان داده که ناکامی جاکارتا چیزی جز اتفاقی نادر و غیر قابل پیش بینی نبوده است.

پرتو آذر در حالی صاحب این مدال شد که در هفته‌های اخیر درگیر تمریناتی فشرده بوده است. او البته مدت‌ها دور از مسابقه بوده و کسب مدال برنز آسیا، شروعی رویایی برای او در سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. او در ماه‌های آینده تورنمنت‌های مختلفی را تجربه خواهد کرد.

کسب این مدال و همچنین قرار گرفتن فرانک در صدر رنکینگ آسیا در ماه‌های گذشته نشان از شایستگی‌های دوچرخه سواری دارد که برای حضور در کمپ‌ها، اردوها و تجهیزات مورد نیاز خود درگیر چالش‌های فراوانی است.

در شرایطی که مسئولان رده بالای وزارت ورزش بر حفظ سرمایه‌های انسانی ملی تاکید می‌کنند این تاکید باید در عمل برای چهره‌هایی نظیر فرانک پرتو آذر حس شود و نه در حد واژه ها و خبرها.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=41620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.