19

پیشنهادات اروپایی برای گلنوش خسروی

  • کد خبر : 42942
  • 18 اسفند 1398 - 13:21
پیشنهادات اروپایی برای گلنوش خسروی

پیشرفت گلنوش خسروی در ترکیه حالا فضا را برای رشد او فراهم کرده است. خبر می‌رسد گلنوش جوان برای ادامه فوتبال خود پیشنهاداتی اروپایی دریافت کرده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در پایان فصل ترکیه را به مقصد یک کشور اروپایی ترک می‌کند.

آی دبلیو اسپورتس: گلنوش خسروی لژیونر جوان فوتبال ایران در ترکیه وارد فضای جدیدی از زندگی حرفه‌ای خود شده است. گلنوش، هافبک کناری تند و تیز تیم ملی جوانان که در ابتدای فصل جاری از ذوب آهن جدا شد و به لیگ ترکیه رفت حالا امیدوار است حضور یک ساله‌اش در لیگ ترکیه دروازه‌ای برای ورود او به سطحی بالاتر باشد.

گلنوش امیدوار بود تیمش امسال بتواند قهرمان لیگ ترکیه شود و جواز حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد اما رقبای سرسخت‌تر این اجازه را به تیم کوناک اسپور ندادند.

گلنوش خسروی برای به ثمر رساندن نخستین گلش برای کوناک اسپور مجبور شد تا ژانویه صبر کند تا در نهایت همراه با همتای ایرانی‌اش در برایتون یعنی علیرضا جهانبخش موفق به ثبت نخستین گل شود.

با این حال پیشرفت او در ترکیه حالا فضا را برای رشد او فراهم کرده است. از کشور همسایه غربی خبر می‌رسد گلنوش جوان برای ادامه فوتبال خود پیشنهاداتی اروپایی دریافت کرده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در پایان فصل ترکیه را به مقصد یک کشور اروپایی ترک می‌کند.

گلنوش پیشنهاداتش را به سعید آذری مدیر عامل سابق باشگاه ذوب آهن که نقشی مهم در انتقال او به ترکیه داشت و در آن زمان به طور مستقیم در تصمیم خسروی برای پیوستن به کوناک اسپور صاحب نظر بود ارجاع داده و می‌خواهد با مشورت و نظر او برای آینده‌اش تصمیم بگیرد.

آیا گلنوش خسروی در مسیر تبدیل شدن به شاخص‌ترین فوتبالیست زن ایرانی قدم بر می‌دارد؟ فوتبال زنان ایران ستاره زیاد دارد و گلنوش می‌تواند الهام بخش همه آنها باشد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=42942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.