15

تغییر در سازمان لیگ کاراته | مریم اسدی جای خود را به لاله خالق داد

  • کد خبر : 44974
  • 19 اردیبهشت 1399 - 13:41
تغییر در سازمان لیگ کاراته | مریم اسدی جای خود را به لاله خالق داد

مراسم تودیع مریم اسدی نایب رییس پیشین سازمان لیگ و مسابقات کاراته زنان و معارفه نایب رییس جدید، در محل فدراسیون برگزار شد و لاله خالق جایگزین اسدی شده است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : در شرایطی که برنامه های رسمی کاراته به دلیل گسترش ویروس کرونا همچنان تعطیل است فدراسین کاراته دست به تغییرات درون سازمانی زده و بر این اساس، مریم اسدی نایب رییس محبوب سازمان لیگ کاراته جای خود را به نایب رییس جدیدی داده است.

به نظر می رسد مریم اسدی به زودی در سمت جدیدی مشغول به فعالیت شود. طی حکمی از طرف سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، لاله خالق به عنوان نایب رییس سازمان لیگ و مسابقات در امور زنان منصوب گردید.

خالق که سابقه سال ها همکاری با فدراسیون کاراته را دارد، پیش از این نیز سمت نایب رییسی سازمان لیگ و مسابقات زنان را به عهده داشته است.

مراسم تودیع مریم اسدی نایب رییس پیشین سازمان لیگ و مسابقات کاراته زنان و معارفه نایب رییس جدید، در محل فدراسیون با حضور اشرف امینی نایب رییس فدراسیون در امور زنان، وحید مومنی سرپرست دبیری و ابوالقاسم پایدار رییس سازمان لیگ برگزار شد.

طبق آن چه فدراسیون کاراته گزارش کرده، اشرف امینی نایب رئیس فدراسیون کاراته در این مراسم از تلاش‌های مریم اسدی تشکر و اظهارداشت: در چند سال اخیر شاهد برگزاری لیگ پویایی از کاراته بانوان در کشور بودیم. انشالله که این روند از این پس با حضور نایب رییس جدید ادامه داشته باشد. مریم اسدی نیز به زودی فعالیت خود را در بخش دیگر فدراسیون آغاز خواهد کرد.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی *انتشار ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت ۱۳:۴۲

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=44974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.