22
نامشخص بودن زمان برگزاری اردو ها

مهسا مجللی: منتظر برگزاری اردو ها هستیم

  • کد خبر : 45868
  • 06 خرداد 1399 - 21:50
مهسا مجللی: منتظر برگزاری اردو ها  هستیم
مهسا مجللی می گوید:منتظر هستیم تا اردو‌ها برگزار شود تا مجددا تمرینات خود را ادامه دهیم تا سطح آمادگی بازیکنان را با توجه به زمان برگزاری مسابقات تنظیم کنیم.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران :  مهسا مجللی مربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام گفت: تا زمانی که برنامه‌ای برای برگزاری مسابقات مشخص نشود به طور دقیق نمی‌شود از شروع اردو‌های تیم ملی صحبت کرد.

مهسا مجللی مربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام اظهار داشت: همه اعضای تیم ملی آب‌های آرام قبل از عید به دلیل مشکلاتی که با شیوع ویروس کرونا به وجود آمد و اردو‌ها تعطیل شد، به منازل خود بازگشتند و تا مدتی نمی‌توانستند تمرین کنند. یک سری تمرینات را در برنامه روزانه قایقرانان ارائه داده ام تا در منزل ورزش خود را پیگیری کنند و سطح آمادگی خود را حفظ کنند.

وی افزود: چون قایقرانان مدت زمان طولانی از اردو دور شده اند کمی از آمادگی بدنی خود را از دست داده اند، اما در حال حاضر قایقرانان تیم ملی آب‌های آرام سعی می‌کنند تمرینات خود را انجام دهند و من نیز با آن‌ها در ارتباط هستم.

مربی تیم ملی آب های آرام در خصوص شروع اردو‌ها گفت: باید ابتدا مشخص شود که مسابقات کسب سهمیه‌که قرار بود در فروردین ماه برگزار شود در چه تاریخی شروع آن اعلام خواهد شد. قرار است به زودی جلسه‌ای در فدراسیون جهانی قایقرانی برگزار و اعلام شود که این مسابقات چه زمانی و در کجا برگزار خواهد شد. تا زمانی که برنامه‌ای برای برگزاری مسابقات مشخص نشود نمی‌توانیم از شروع اردوهای تیم ملی صحبت کنیم.

مهسا مجللی ادامه داد: با توجه به تعطیلی اماکن عمومی و باشگاه‌ها، ورزشگاه آزادی نیز در این مدت تعطیل بود. محل تمرین تیم ملی هم در دریاچه آزادی قرار دارد که امکان برگزاری اردو در آنجا نبود و قرار است در این باره نشستی برگزار شود تا اردو‌ها را دوباره آغاز و به تمریناتمان را از سر بگیریم.

وی گفت: هدف گذاری ما برای مسابقات کسب سهمیه المپیک بود و ما نیز قایقرانان را برای آن مسابقه به آمادگی رسانده بودیم که با شیوع ویروس کرونا همه مسابقات لغو شدند. به طور حتم این آمادگی به مدت طولانی حفظ نمی‌شود. اکنون قایقرانان در منزل هستند و از لحاظ آمادگی افت داشته اند، اما آمادگی جسمانی آن‌ها به طور کل از بین نرفته است.

مهسا مجللی ادامه داد: به تازگی برخی از قایقرانان که امکان دسترسی به پیست آب را دارند، تمرینات پارو زدن خود را تا حدودی انجام می‌دهند و سعی کرده اند آمادگی خود را تا حدودی حفظ کنند.

مربی تیم ملی آب‌های آرام گفت: منتظر هستیم تا اردو‌ها برگزار شود تا مجددا تمرینات خود را ادامه دهیم تا سطح آمادگی بازیکنان را با توجه به زمان برگزاری مسابقات تنظیم کنیم.

 

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=45868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.