17
اندر احوالات سکونشینان لیگ کوثر

سفارش فدراسیون تکواندو از منیریه : ۲ جام قهرمانی لطفا!

  • کد خبر : 46836
  • 09 تیر 1399 - 12:41
سفارش فدراسیون تکواندو از منیریه : ۲ جام قهرمانی لطفا!
درباره لیگی که هر اندازه اسپریچو تیم دوم آن تلاش کرد سر و صدا کند و خود را مستحق قهرمانی جلوه دهد، به جایش فتح صدر البرز سکوت را ترجیح داد.

دختران قهرمان (درنا)  : فتح صدر البرز یک استثنای بزرگ در ورزش ایران است. در دورانی که از سلطان همه چیز رونمایی می‌شود فتح صدر البرز سلطان سکوت است.

قهرمانی لیگ تکواندو که با هر متر و معیاری سهم آنها بود اما نظر سازمان لیگ تکواندو این بود که بر اساس مصلحت آنها باید این قهرمانی را با لوازم خانگی کن قسمت می‌کردند.

به نظر می‌رسد فتح صدر البرز نسبت به این موضوع کاملاً راضی است. هر اندازه اسپریچو تیم دوم لیگ تلاش کرد سر و صدا کند و خود را مستحق قهرمانی جلوه دهد، به جایش فتح صدر البرز سکوت را ترجیح داد و و لوازم خانگی کن شادمانی کرد و با قهرمانی لیگ ۹۸ خود را پرافتخارترین تیم لیگ تکواندوی زنان در همه ادوار معرفی کرد.

در هفته پنجم لیگ زمانی که لوازم خانگی کن ۵ بر ۳ به فتح صدر البرز باخت، ریحانه فولادی مربی فتح صدر البرز در برابر دوربین ظاهر شد و گفت که تیمش قطعاً این شکست را جبران می‌کند و قهرمان می‌شود.

تردید وجود دارد که فولادی واقعاً نوسترا داموس باشد اما در هر حال او به آنچه گفت عمل کرد. حالا احتمالاً اگر به مقر دو باشگاه که برویم باید جام مشابهی را ببینیم. اتفاقی که فعلاً در هیچ رشته دیگری اتفاق نیفتاده.

البته که برای فدراسیون تکواندو، خریدن ۲ جام از منیریه و اهدا به ۲ قهرمان کاری ندارد. عجب پایان عجیبی داشت دوران لیگ کوثر. حالا فدراسیون تکواندو آماده راه اندازی لیگ برتر با نام جام ایراندخت می‌شود.

ایراندخت لیگ جذابی خواهد بود اگر کارکرد لیگ برای تکواندویی ها، تنها تدارک برای تیم ملی نباشد. فدراسیون تکواندو اگر به فکر تیم ملی است اول بر اعتبار لیگ‌هایش بیفزاید.

 

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=46836
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.