17
اقدام جدید متولی تکواندو در حوزه خدمات دیجیتال

اپلیکیشن تخصصی تکواندو رونمایی شد

  • کد خبر : 48126
  • 19 مرداد 1399 - 12:08
اپلیکیشن تخصصی تکواندو رونمایی شد
طی مراسم باشکوهی در فدراسیون تکواندو، اپلیکیشن تخصصی تکواندو موسوم به Taek App رونمایی شد.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران “درنا” آیین رونمایی از نخستین مرحله اپلیکیشن تخصصی تکواندو موسوم به Taek App امروز برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که با رعایت پروتکل های بهداشتی به میزبانی خانه تکواندو به انجام رسید اپلیکیشن تخصصی تکواندو به طور رسمی در خدمت خانواده تکواندوی ایران قرار گرفت.

آغاز فعالیت اپلیکیشن Taek App گام جدید فدراسیون تکواندو در زمینه سهولت دسترسی اهالی تکواندو به خدمات دیجیتال مرتبط با تکواندو محسوب می شود.

این برای نخستین بار است که یک فدراسیون ورزشی اقدام به راه اندازی یک اپلیکیشن جامع برای جامعه مخاطب خود می کند.

در این مراسم دکتر علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، جمعی از مربیان و بازیکنان تیم های ملی و مسوولان فدراسیون و وزارت ورزش حضور داشتند.

سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم عنوان کرد: فدراسیون تکواندو در ایام کرونا با وجود محدودیت ها دوره های آموزشی و  دانش افزایی و هماهنگی داوران خود را به صورت آنلاین با استقبال شایان توجهی برگزار کرد و کرونا مانع حرکت فدراسیون تکواندو در اجرای برنامه ها نشده است.

وی افزود: پوشش بیمه مسوولیت مدنی مربیان تکواندو در جهت حمایت از مربیان با شرایط خاص در دستور کار قرار گرفته و هدف فدراسیون تکواندو از اقداماتی نظیر اپلیکیشن تخصصی تکواندو سهولت کار مربیان و ورزشکاران است.

دکتر علی نژاد معاون وزیر ورزش نیز دیگر سخنران این مراسم بود که در اظهاراتی با ویژه خواندن توفیقات فدراسیون تکواندو گفت: پیشرفت ما در گرو هماهنگ شدن با ملزومات زندگی امروز از جمله فضای دیجیتال است و راه اندازی اپلیکیشن تکواندو الگویی برای سایر فدراسیون ها و نماد هماهنگ سازی با شرایط ویژه پاندمی کرونا است.

وی ادامه داد: سلامت ورزشکاران ما در اولویت است و ما با رعایت این اولویت برای برگزاری اردوهای ملی برنامه ریزی خواهیم کرد و سلامت ورزشکار فدای آغاز اردوها نخواهد شد.

گفتنی است ناهید کیانی بازیکن تیم ملی از جمله حاضران این مراسم به نمایندگی از تکواندوی بانوان بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=48126
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.