27
حکم فدراسیون ووشو علیه منصوریان ها

شهربانو منصوریان 20 ماه و سهیلا منصوریان 8 ماه محروم شدند

  • کد خبر : 48264
  • 24 مرداد 1399 - 18:17
شهربانو منصوریان 20 ماه و سهیلا منصوریان 8 ماه محروم شدند
بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون ووشو شهربانو منصوریان 20 ماه و سهیلا منصوریان 8 ماه از حضور در میادین ورزشی محروم شدند. این محرومیت دستمایه حمله امروز شهربانو منصوریان به فدراسیون بوده است.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایراندرنا” بر اساس تصویر حکم کمیته انضباطی فدراسیون ووشو که امروز یکی از رسانه‌ها منتشر کرده شهربانو منصوریان به مدت 20 ماه از حضور در میادین محروم شده است.

این محرومیت در پی تخلفاتی صورت گرفته که فدراسیون ووشو آن را رسانه‌ای نکرده و درباره آن توضیحی داده نشده اما به نظر می‌رسد این تخلفات به حدی سنگین است که فدراسیون ووشو یکی از قهرمانان شاخص بین المللی خود را 20 ماه از میدان اخراج کند.

سهیلا منصوریان، خواهر شهربانو دیگر محرومی کمیته انضباطی است که تا 8 ماه نمی‌تواند در میادین رسمی مسابقه دهد. شهربانو و سهیلا منصوریان از منتقدان فدراسیون ووشو در موضوع دوپینگ هستند و به شدت نسبت به مریم هاشمی و دوپینگ او موضع گیری کرده‌اند.

بدین ترتیب عجیب نیست که شهربانو منصوریان پس از این محرومیت تصمیم به انتقاد از فدراسیون ووشو گرفته. اگر محرومیتی نبود سکوت هم ادامه داشت. مثل هر روز و همیشه.

با توجه به وضعیت کرونا در سطح جهان، این محرومیت حداقل برای سهیلا منصوریان چندان تفاوتی نخواهد داشت و احتمالاً طی 8 ماه آینده رویداد مهمی در کار نخواهد بود اما محرومیت 20 ماهه شهربانو منصوریان به شرطی که کاهش نیابد او را در یک قدمی پایان فعالیتش – حداقل در ایران – قرار خواهد داد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=48264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.