14
مهاجم در وچان شماره 9 را بر تن می‌کند

زهرا قنبری: می‌خواهم دینم را به کردستان ادا کنم

  • کد خبر : 48928
  • 10 شهریور 1399 - 19:41
زهرا قنبری: می‌خواهم دینم را به کردستان ادا کنم
زهرا قنبری ستاره جدید تیم فوتبال وچان کردستان در نخستین اظهار نظر رسمی‌اش پس از پیوستن به این تیم گفت که می‌خواهد دینش را به خانه پدری ادا کند.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایرانآی دبلیو اسپورتسزهرا قنبری بازیکن گلزن تیم فوتبال زنان شهرداری بم و تیم ملی پس از سال‌ها حضور درخشان و پرافتخار در شهرداری بم امروز به وچان کردستان پیوست.

قنبری پس از عقد قرارداد با وچان در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: از تیم‌های مدعی لیگ برتر پیشنهاد داشتم اما چند سالی بود که کادر کنونی وچان پیگیر حضور من در تیمشان بودند و امسال هم با پایان قراردادم با شهرداری بم تصمیم گرفتم چالش جدیدی تجربه کنم.

او ادامه داد:  اصالتاً کرد هستم کرد هستم و با پیوستن به وچان می‌خواستم به نوعی دینم را به کردستان ادا کنم. این یک شرایط جدید در زندگی ورزشی‌ام است و برای بازی در وچان انگیزه زیادی دارم.

مهاجم فصول اخیر شهرداری بم گفت: پیش از پیوستن به وچان با شهرداری سیرجان و یکی دو تیم دیگر مذاکره کردم. 7 سال در شهرداری بم بازی کرده بودم و حاصل این سال‌ها 5 قهرمانی، یک نایب قهرمانی و یک سومی بود. دیگر زمان آن رسیده بود که در شرایط تازه‌ای قرار بگیرم.

بازیکن تازه وارد وچان عنوان کرد: سال گذشته در شهرداری بم، نیاز تیم ایجاب می‌کرد که در پست غیر تخصصی بازی کنم و هدف، موفقیت تیم بود. در وچان هم در خدمت تیم خواهم بود و به هر شکل که تیم نیاز داشته باشد در خدمت تیم هستم.

زهرا قنبری در وچان کردستان پیراهن شماره 9 را بر تن خواهد کرد و قرارداد او با تیم فوتبال بانوان وچان یک ساله است. فصل آینده لیگ برتر فوتبال بانوان پاییز آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=48928
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.